BOSS cursus

3 aug 2018
5
2
Trophies
2
Hey allemaal,

Zaterdag ga ik mee doen aan de BOSS cursus. Misschien dat enkele van jullie hem al gedaan hebben maar ik zit met een paar vragen:

Replica wel/niet mee?
Hoe werkt het nou precies Replica in koffer in de auto gooien en gaan (pas mee) of moet je nog wat apart aanvragen via de Nabv site?

Heb de Nabv ook al een mail over gestuurd maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen.

Met vriendelijke groeten,
Dion

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Als het goed is heb je je via de nabv site aangemeld voor de Boss cursus. Dat geldt als een aanmelding voor een event en mag je dus je replica van huis naar het evenement vervoeren. Wel ten alle tijden pas mee inderdaad.

Als het goed is heb je je via de nabv site aangemeld voor de Boss cursus. Dat geldt als een aanmelding voor een event en mag je dus je replica van huis naar het evenement vervoeren. Wel ten alle tijden pas mee inderdaad.

Dan moet het goed komen

Waar is de BOSS cursus? Ik neem aan gewoon bij het nac in Geldermalsen?
Als dat zo is hoef je er helemaal geen zorgen over te maken, want het nac is een erkende airsoftlocatie en mag je gewoon je airsoft replica mee naartoe nemen.

• Leuk
De Boss cursus wordt volgens mij zaterdag op diverse airsoft locaties in het land gegeven.

Alvast succes op de Boss training!
Sc8brdc.jpg

Dit zijn de lokaties in het land.

Waar is de BOSS cursus? Ik neem aan gewoon bij het nac in Geldermalsen?
Als dat zo is hoef je er helemaal geen zorgen over te maken, want het nac is een erkende airsoftlocatie en mag je gewoon je airsoft replica mee naartoe nemen.

Ik heb mij ingeschreven op de locatie Balls & Arrows

• Leuk