BOX500 airsoft team est2008 Belgium

• Onderwerp starter Onderwerp starter Vic
  • Startdatum Startdatum

Vic

New Member
1 jun 2026
1
0
Trophies
1
hoi
Ik ben West ik ben de oprichter van BOX 500 airsoft team est2008 Belgium.
Ik ben een ervaren airsofter heb in 2008 mijn eerste airsoft team opgericht en ben in 2012 mil sim gaan spelen.
Sins kort heb een nieuw airsoft team opgericht BOX500 airsoft team est2008 Belgium.
Als er nieuwe leden zijn die van de regio voorkempen zijn en die graag in het team komen jullie zijn welkom.
Ik heb mij voorgenomen om geen enkel echt bestaand team na te doen maar een eigen ID te ontwikkelen.
De bedoeling dat alle leden de zelfde plate carrier dragen en dat is een Tasmanian Tiger Plate Carrier QR SK anfibia dragen en een belt met safarie holster en de replica een M4 en als back up een G17.
voor CQB is het een jeans broek en een FT operater hemd zwart en voor woodland een FT multicam operater hemd.
Ik wil een strak team maken en die graag samen skirmen op verschillende terreinen maakt niet uit of je een beginner ben of al enkele jaren airsoft speeld. zolang je maar respect hebt voor de andere spelers en je hit opneemt als een echte gentleman want daar draait airsoft om.
En ik ben een speler die met AEG of GBB speeld en zou het ook zo graag willen houden binnen het team.

Dank u
West

Laatst bewerkt: