bedankt voor de info zal er even naar gaan kijkenik speel zelf met een bolle x1000 rx goggles over mijn normale bril. Bevalt goed alleen beslaat wel zoals 99% van de andere goggles ook doen.
https://www.combatshop.nl/nl/bolle-x1000-rx-black.html
deze past wel beter als je een smal frame bril hebt eronder. Met dunne pootjes zegmaar
mooi want ik heb ook een best groot montuurZelf heb ik dat model ook, en een best groot montuur. Hij past er makkelijk overheen, en zit goed. Soms vergeet ik wel is dat ik hem op heb in het veld. Op m'n profielfoto draag ik hem ook
ook als je anti fog er op doet ?ik speel zelf met een bolle x1000 rx goggles over mijn normale bril. Bevalt goed alleen beslaat wel zoals 99% van de andere goggles ook doen.
https://www.combatshop.nl/nl/bolle-x1000-rx-black.html
deze past wel beter als je een smal frame bril hebt eronder. Met dunne pootjes zegmaar
beslaat hij bij jou ook en heb jij antifog spray er op?Zelf heb ik dat model ook, en een best groot montuur. Hij past er makkelijk overheen, en zit goed. Soms vergeet ik wel is dat ik hem op heb in het veld. Op m'n profielfoto draag ik hem ook
en wat als je anti fog op bijde spuitZelf gebruik ik anti-fog van Nurpol, dit werkt erg goed. Het zijn voornamelijk de glazen in m'n montuur die beslaan
Eens per 3-4 uur zou genoeg moeten zijn ^^
Edit: en op je goggels
maar das best duur toch?Is een bril waar je inserts op stekte achter kan plaatsen anders een optie?
De Swisseye Raptor heeft dat dacht ik.
maar das best duur toch?
o ja dat is waarDat weet ik niet, maar wat mijn ogen betreft is niks te duur.
had u een tactical helmet of zoon normalen want ik wil ook een tactical helmetWat @noudi93 en @Camilo al gezegd hebben, ik heb ook de bolle x1000rx over mn bril. Alwel de stoffilters/ schuimpjes verwijdert en dat helpt een stuk tegen het beslaan.
Gebruik zelf de bolle anti fog doekjes. En 1x opbrengen volstaat voor een halve dag. Wat wel helpt is voldoend ruimte boven de goggle voor ventilatie. Begon met een helm dr boven en daarmee besloeg de bril constant. Later met headwrap of boonie voldoende ruimte boven goggle voor ventilatie.
Alternatief zou iets van daglenzen met bril of goggle zijn.
oo weet niet wat me sterkte is maar ik doe denk ik zo een als jouLigt aan de sterkte van je glazen
had u een tactical helmet of zoon normalen want ik wil ook een tactical helmet