bril

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
hey ik had een vraag ik heb een bril. Heeft iemand een merk of type voor een veiligheids-bril die over normalen bril past bedankt:)

Zelf heb ik dat model ook, en een best groot montuur. Hij past er makkelijk overheen, en zit goed. Soms vergeet ik wel is dat ik hem op heb in het veld. Op m'n profielfoto draag ik hem ook :P

Zelf heb ik dat model ook, en een best groot montuur. Hij past er makkelijk overheen, en zit goed. Soms vergeet ik wel is dat ik hem op heb in het veld. Op m'n profielfoto draag ik hem ook :p
mooi want ik heb ook een best groot montuur :cool::)

Zelf heb ik dat model ook, en een best groot montuur. Hij past er makkelijk overheen, en zit goed. Soms vergeet ik wel is dat ik hem op heb in het veld. Op m'n profielfoto draag ik hem ook :p
beslaat hij bij jou ook en heb jij antifog spray er op?

Zelf gebruik ik anti-fog van Nurpol, dit werkt erg goed. Het zijn voornamelijk de glazen in m'n montuur die beslaan ;)
Eens per 3-4 uur zou genoeg moeten zijn ^^

Edit: en op je goggels

Zelf gebruik ik anti-fog van Nurpol, dit werkt erg goed. Het zijn voornamelijk de glazen in m'n montuur die beslaan ;)
Eens per 3-4 uur zou genoeg moeten zijn ^^

Edit: en op je goggels
en wat als je anti fog op bijde spuit:p

Is een bril waar je inserts op stekte achter kan plaatsen anders een optie?
De Swisseye Raptor heeft dat dacht ik.

Wat @noudi93 en @Camilo al gezegd hebben, ik heb ook de bolle x1000rx over mn bril. Alwel de stoffilters/ schuimpjes verwijdert en dat helpt een stuk tegen het beslaan.

Gebruik zelf de bolle anti fog doekjes. En 1x opbrengen volstaat voor een halve dag. Wat wel helpt is voldoend ruimte boven de goggle voor ventilatie. Begon met een helm dr boven en daarmee besloeg de bril constant. Later met headwrap of boonie voldoende ruimte boven goggle voor ventilatie.

Alternatief zou iets van daglenzen met bril of goggle zijn.

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Wat @noudi93 en @Camilo al gezegd hebben, ik heb ook de bolle x1000rx over mn bril. Alwel de stoffilters/ schuimpjes verwijdert en dat helpt een stuk tegen het beslaan.

Gebruik zelf de bolle anti fog doekjes. En 1x opbrengen volstaat voor een halve dag. Wat wel helpt is voldoend ruimte boven de goggle voor ventilatie. Begon met een helm dr boven en daarmee besloeg de bril constant. Later met headwrap of boonie voldoende ruimte boven goggle voor ventilatie.

Alternatief zou iets van daglenzen met bril of goggle zijn.
had u een tactical helmet of zoon normalen want ik wil ook een tactical helmet:)

had u een tactical helmet of zoon normalen want ik wil ook een tactical helmet:)

Yep een tactical helm. Je kunt evt een stukje van het piepschuim aan de binnen kant verwijderen - bij je voorhoofd, zodat de helm niet naadloos op de goggle aansluit. Echter, ideaal is anders.