oo oke bedankt voor de tip zal even kijkenYep een tactical helm. Je kunt evt een stukje van het piepschuim aan de binnen kant verwijderen - bij je voorhoofd, zodat de helm niet naadloos op de goggle aansluit. Echter, ideaal is anders.
oo oke bedankt voor de tip zal even kijkenYep een tactical helm. Je kunt evt een stukje van het piepschuim aan de binnen kant verwijderen - bij je voorhoofd, zodat de helm niet naadloos op de goggle aansluit. Echter, ideaal is anders.
nee sorry lenzen vind ik niks in mijn oog enzoHeb je anders al eens contactlenzen overwogen? Ik draag ze nu al zo'n 20 jaar en vind het heerlijk met airsoften / motorrijden etc. waarbij ik iets op m'n hoofd moet zetten.
Ik gebruik m'n bril eigenlijk alleen nog vlak voor bedtijd of als ik een 'lazy day' heb.
nee ik maar toch bedankt denk dat ik zoon bril neem die er over heen kanIs een veiligheids bril op sterkte niks?
Ik gebruik al 5 jaar een bril op sterkte en ben er erg content mee.
nee maar toch bedankt voor de tip hou het denk ik bij een die je er over heen zetEn een swiss eye raptor met insert op sterkte?
Werkt ook erg goed. (De mijne ligt op dit moment bij de opticien om geslepen te worden)