Bunker Hill 27-8 /28-8

Naast mezelf en Aris vandaag van collega te horen gekregen dat hij ook nee gaat. Dus die pick ik morgen onderweg op

• Leuk
Waarderingen: Jan
Veel plezier gehad. Als team commander iedereen zo goed mogelijk geprobeerd aan te sturen. In eerste ronde alleen snel lege mag.s doordat ik deze niet goed had gevuld(vullen ging niet goed) en ook mijn camera kwijt geraakt welke gelukkig door lotte gevonden was. Zij dacht alleen dat mijn mobius een laser apparaat was. Maar met mijn l22 goed door kunnen spelen en in pauze bus gas gehaald zodat ik na de pauze sfrt lekker terug kon pushen.

Als bc zijnde hebben we zaterdag zeker gedomineerd op het veld en hopelijk ook veel punten gepakt. Ik denk iig van wel.
aan het eind heb ik nog wat met de jeep mee gecrost op zoek naar engineerers en lampjes.......

Lotte, vladimir en andere van team charley/ Black Cobra, bedankt voor de leuke dag

Complimenten voor het leiderschap ook al had ik geen comms en verloor ik de meeste van de squad over de dag wel uit het oog, wat meestal wel gebeurd XD. Was het zeker in de 2 begin pushes aan het begin van de dag en na de pauze wel goed gecoördineerd door het geschreeuw van orders. Denk dat we hierdoor toch elke keer in het begin de meeste grond wisten te pakken en uiteindelijk door goed teamwerk van het gehele team, de tegenstander konden terugdrijven, tot soms wel in hun spawn. Ik heb zelf nog op het einde van de dag op de zand muur gelegen die naast een bunker staat en over hun spawn uitkijkt :D.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Klinkt goed jongens! Nice ^_^

Klopt, bij mij viel op dat ik eigenlijk nul problemen had met het nemen van hits. Ik had veel verhalen gehoord van mensen dat dit bij bunker hill altijd zwaar tegen viel, maar in tegenstelling tot de verhalen werd er zover ik heb gezien heel eerlijk gespeeld en heb ook eigenlijk geen geklaag erover gehoord tijdens pauzes of op het veld.

Word voor mij wel tijd om een camelbag aan te gaan schaffen :|.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Dit weekend was zeker vet! @Toothpick en @bvdzeeuw hebben ons er goed doorgeleid dit weekend en met het squad systeem is het gelijk een stuk tactische.
Helaas had ik tot twee keer toe panne aan mn AKM en moest ik terugvallen op mn VSS die nog lang niet af was, maar die viel niet tegen.
Woensdag maar ff die AKM terugbrengen en omwisselen voor een nieuwe.

Iedereen die aanwezig was: heel erg bedankt voor een super tof weekend! De sfeer was echt gaaf en ik hoop dit nog vaker te gaan doen!

• Leuk
Waarderingen: Toothpick en bvdzeeuw
Ook ik heb een heel tof weekend gehad! En is zeker voor herhaling vatbaar!

Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!

@Rebbelattack. De Zaterdagen gaan naar mijn idee meestal wel goed. De Zondag is meestal het probleem. De weekend spelers raken vermoeid en de verliezers van de vorige dag balen dan, en gaan de boel verzieken. Daarom speel ik alleen de zaterdag op weekend events.

Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!

@Rebbelattack. De Zaterdagen gaan naar mijn idee meestal wel goed. De Zondag is meestal het probleem. De weekend spelers raken vermoeid en de verliezers van de vorige dag balen dan, en gaan de boel verzieken. Daarom speel ik alleen de zaterdag op weekend events.

Er werdt idd wel wat meer gemopperd door de tegenstander die zaterdag echt dik hadden verloren; 9-0. Vandaag maar 1x getwijfeld of iemand zn hit wel nam. Verder was het gezellig en was de fairplay goed!

gelukkig dat men zondag ook zo eerlijk was als op zaterdag ondanks het verlies.

Dat niet alleen maar het huisteam van BH,het Aresteam die meestreed met de SFRT ,kregen het zondag niet voor elkaar om door onze linie te drukken.
Zelfs niet toen ik als plaatsvervanger van onze SL er rond 15h00 achter kwam dat mijn team uit nog maar 2 man bestond en dat de rest al gestopt was.
Het hele weekend liepen de acties van de Black Cobra's als een supergoed gesmeerde Rolls Royce motor.
En ondanks het BLONDE feit dat ik ,na het upgraden van mijn G36 en mijn M14 ,de mosfet was vergeten en ik dus het hele weekend op mijn UMP moest vertrouwen,toch nog nooit zo'n geweldige skirm meegemaakt heb.
Mag ik bij deze iedereen die hieraan hebben meegewerkt(en werken was het met die temperaturen)van harte bedanken voor het mogelijk maken van dit weekend?
p.s.Toothpick,wat mij betreft verdien jij spontaan de SL patch wanneer jij lid mocht worden,geweldig geleid!!!