Bunkerhill 9-12-2017 & 10-12-2017

Man of War

Well-Known Member
2 apr 2017
137
37
Trophies
11
Hoi,

Ik wil samen met een maat naar Bunkerhill gaan (als alles deze keer goed gaat). Gaan er nog andere mensen? En welke dag gaan die mensen?

Hier onder nog een beetje info over de organisatie omdat iedereen dat doet.

Adres:
Bruineveldweg 7b
7688 PJ Daarle

Bunker Hill is een voormalig militair munitiedepot dit terrein is 145000 m2 groot.
Op het terrein zijn er 9 koude oorlog bunkers aanwezig en diverse gebouwen dit alles is omringd met een veelzijdig bosgebied.
Strijd voor je commander en beleef de adrenaline van de vele veelzijdige missies.
Op het strijdtoneel wordt je aangestuurd door je commander, je zult samen moeten werken om de winst binnen te slepen.
De teams worden opgedeeld in squads allemaal met hun eigen missie en specialiteiten denk aan recon, sniper , assault missies.
Zaterdagavond zal er een avondmissie gehouden worden.

Aanvang en speeltijden:
Vrijdag
18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers

Zaterdag
7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:30 Einde speeldag
20:30 Avondmissie

Zondag
7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:30 Einde speeldag

FPS:
Hieronder staan de verschillende regels per categorie replica beschreven. Bij alle FPS testen moet de replica’s onder de 360 FPS schieten, zowel semi-, fullauto en burst. Dit geldt ook voor de replica’s die hier niet genoemd worden, maar wel op het evenement gebruikt worden.

Alle apparaten met full auto mogelijkheden: max. 360 Fps.
Alle apparaten met enkel single shot mogelijkheden: max. 450 Fps.
Alle apparaten met ?Bolt-Action? of S-AEG met minimaal 2 seconden ingebouwde vertraging mogelijkheden: max. 500 Fps.
BB’s:

De BB’s die 3Division toelaat op het evenement zijn biodegradable BB's in de natuurlijk kiezel kleuren (wit, beige, grijs, bruin).
Op verzoek en/of bij twijfel kunnen wij vragen om een Europees geldig certificaat. Op onze evenementen zijn alleen de biodegradable BB's toegestaan i.v.m de milieu eisen.
Hier zal regelmatig op worden gecontroleerd. In het geval wij u betrappen op het gebruik van plastic bb's en dit financiële gevolgen heeft voor onze organisatie zullen wij u hiervoor persoonlijk aansprakelijk stellen. Ons advies dan ook om bij twijfel altijd na te vragen of u uw bb's kunt gebruiken op onze terreinen.
Mocht u gesnapt worden met non biodegradable BB's wordt u van het evenement verwijderd zonder teruggave van het toegangsgeld.

Op ons evenement zijn er ook BB's te koop van het merk Bioval.

Tracer BB's zijn toegestaan, let wel op dat het BIO-BB's zijn.

Facilitaire voorzieningen:

Toiletten zijn aanwezig.
Drinkwater is aanwezig.

Catering:

Op ons evenement is er ook een catering aanwezig, waar je tegen redelijke prijzen verschillende verse broodjes, maaltijden en drinken kan halen.

Camping:

Er zijn goede plekken om tenten te plaatsen voor de overnachting(en).

Parkeren:

Auto's kunnen worden geparkeerd op het terrein.
Het terrein is compleet omheind.

Prijzen:

Weekend Arrangement

Aankomst: Vrijdagavond of Zaterdag.
Vertrek: Zondag.

60 euro p.p

Dag Arrangement

Aankomst: Zaterdag of Zondag.

30 euro p.p

Inschrijven:

Op onze website http://www.3Division.eu gaat u naar evenementen dan kiest u de datum.
Daarna maakt u een keuze uit een weekend of dag arrangement.
U kunt betalen met IDEAL of Paypal.

Wanneer kunt u meespelen:

1. U bent lid van de NABV.
2. U bent door een lid van de NABV aangemeld als introducé
3. Bent u niet woonachtig in nederland, dan dient u een vrijstelling aan te vragen.
4. U laat zich door 3Division aanmelden als introducé en huurt een uitrusting bij 3Division. Voor meer informatie kunt u de spelregels of algemene voorwaarden raadplegen.
Nog vragen? mail of bel gerust! info@3Division.eu 0624332367 (Gelieve te bellen tussen 18:00 en 20:00 uur)

Zo, dat is 2 weken na BH van komend weekend. Zal er zelf niet te vinden zijn; ik ga dit weekend!

Zal wel ivm kerst etc zijn. Zelf ben ik ook niet aanwezig, ik ga naar Gasselte

Jammer dat het zo vroeg in de maand is.... Had liever gewoon het einde van de maand gehad :P Dan kon ik tenmisnte....

Ze zijn denk ik nog ingevroren en zijn momenteel voor de openhaard aan het ontdooien :(:rolleyes:

Toch valt het met de sneeuw wel mee, de eerste foto's staan online en daar is amper sneeuw te zien.

Vrijdag zijn mijn maat en ik na een kleine slip cursus veilig aangekomen in Daarle. Zaterdag na weinig slaap te hebben gehad lekker geairsoft goed teamspel. Zaterdagavond na het eten toch maar ingepakt en lekker naar huis gegaan. Dus helaas zondag niet gespeeld.

Haha jaja zondag was me het dagje wel.
Na een leuke eerste helft. 30vs30 ongeveer bleven er helaas na de pauze niet veel mensen over ongeveer 18vs18 en ik denk dat er na 1.5 uur nog maar 20 mensen over waren. Daar heben we nog even FFA mee gedaan maar toen was het feest toch wel voorbij;)

Ik moet zegen dat ik het niet echt heel erg koud heb gehad maar net de sneeuw en wind zag je gewoon niks meer door je bril heen;)

Dat klinkt niet heel erg goed.... Was het zo erg om te spelen in de sneeuw? Lijkt mij juist best leuk en uniek in nederland.... Maar als er maar 20 mensen aan t spelen zijn is de pret er snel vanaf lijkt mij.

Hadden ze het veld gelimiteerd? Om het een beetje leuker te maken.

Dat klinkt niet heel erg goed.... Was het zo erg om te spelen in de sneeuw? Lijkt mij juist best leuk en uniek in nederland.... Maar als er maar 20 mensen aan t spelen zijn is de pret er snel vanaf lijkt mij.

Hadden ze het veld gelimiteerd? Om het een beetje leuker te maken.

Het probleem zat hem vooral in het feit dat je niks meer zag door je bril. en dat je bbs niet meer ziet vliegen wat voor mensen zonder scope en groot nadeel was.

Dit plus dat mensen het zo later op de dag toch wel koud begonnen te krijgen.

Ze heben de spawn bij ammo creak en sam site verwijdert dua je had aleen home base en hochimin nog maar ik denk dat hierdoor de afstand te groot werd tussen de spawns want op het laatste uur na zijn ze volgens mij nooit meer in de buurt gekomen van hochimin

Verder wel een erg leuke dag gehad maar volgende x toch liever weer met een groote groep