Camera setup

Als ik een skirm videotje maak laat ik eerst 80 meter dolly-track leggen, 5 crane jibs plaatsen, stuk of 2 gliders over een 30 meter baan ( voor die mooie slomo sprintjes ) 3 DJI ronin operators voor de action shots terwijl ik me verplaats, Een aantal zoom-camera operators voor de extreme closeups met flinke scherptediepte ( Gefilmt met ARRIFLEX uiteraard ) , 2 drones met RED camera's voor de loodrechte top-down shots en dan een face-rig voor de go-pro's die uiteraard allemaal op mezelf gericht staan.

En dan monteren we de video in Movie Maker. Export in 4:3.

Brb, even wat Videocopilot tutorial intro's namaken.
 
@Strelok Waarom namaken als je ook gewoon free templates kan downloaden? Voor de rest van je werkproces.. Heb je die facerig dan als diy of wat voor merk gebruik je? Het moet niet TE duur worden toch? (ja, was sarcasme)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Pietjepuk123
WOWOWOWOWOWOWOW!!! WAAR IS MIJN BAN HAMMER!!!!!!!

Bedankt voor jullie support jongens! Dit is natuurlijk uit den boze wat hier gebeurt! X"D

@Tactical Bear Ik heb hier een voorbeeldje van een kaart, vanaf ongeveer 0:30:
 
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
WOWOWOWOWOWOWOW!!! WAAR IS MIJN BAN HAMMER!!!!!!!

Het kanaal is van El Commandante :p

hoe moet ik dat toch allemaal weten?! Er staat niks van "Alle filmpjes worden door El Commandante gemaakt"!
Mochten jullie me een keer op een skirm zien... 1 free shot op me als goedmakertje :p

Daar gaat al m'n credibility :( Hoe kan ik het ooooooit goed maken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
WOWOWOWOWOWOWOW!!! WAAR IS MIJN BAN HAMMER!!!!!!!

images (1).jpg
 
@Jan Zo, ik heb even een avondje voor mezelf in geplanned om je videos te bekijken hoor! Nee geintje.. heb wel het een en ander gekeken, zoiets bedoelde ik inderdaad met de map overlay. Cool gedaan ook :)

Voor de rest van de jongens.. laten we het gewoon beetje on-topic houden ok? :p :rolleyes: (shit wat heb ik mezelf aangedaan!)
 
  • Leuk
Waarderingen: MYSTIX en Jan