Cerakote

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RamonDales
Een voorstel bericht is wel zo beleefd, dit komt we heel erg sterk over als reclame, plus ‘maar 140 euro’ dat vind ik anders nog een aardig bedrag.

Ehh kijk eens bij de datum van joinen kerel, ik heb het idee dat ik hier al wel een paar maanden zit zeg maar.
Op zich heb je een punt, maar in mijn geval net niet denk ik...
ben alleen niet zo heel actief hier, maar lees veel mee.

Laatst bewerkt:
Ehh kijk eens bij de datum van joinen kerel, ik heb het idee dat ik hier al wel een paar maanden zit zeg maar.
Op zich heb je een punt, maar in mijn geval net niet.

Ik heb naar de aanmeld datum gekeken, maar dat zegt niks gezien niemand daar een bericht van krijgt op aanmeld datum plus als je kijkt naar je berichten heb je sinds 2015 niks gepost tot zojuist. Het is daarom zo beleeft om een introductie post te maken, zeker als je een winkel eigenaar bent die baat erbij heeft om zijn eigen winkel te promoten, volgens mij zijn hier wat regels voor op het forum. Echter daar ga ik niet over, vind het alleen bijzonder als iemand uit het niets een necro post doet met alleen maar reclame.

Erg gaaf zo'n Cerakote, alleen jammer dat het voor patronen wel erg duur gaat worden. Anders had ik zeker mijn sniper in M90 camo laten coaten. Wat is de reden dat dit zo duur is? (Ik las al iets over een licentie om replica's te mogen doen)

Maikel heeft zich op het vorige forum al voorgesteld dus behoeft geen nadere introductie meer. Daarbij is het geen verplichting om jezelf voor te stellen.

Tevens is het aan mijn moderators om posts te beoordelen en eventueel aan te passen / verwijderen.

Wel tof dat je meekijkt en denkt maar beter stuur je een pbtje naar de mods /admin die het dan kan beoordelen mocht dat niet al reeds gedaan zijn.

Wel bedankt dat @Rebelattack scherp is op reclame posten. We hebben daar inderdaad regels over op het forum om ervoor te zorgen dat bezoekers niet alleen maar reclame te zien krijgen.

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Beste forum leden.

Als je een bedrijf zoekt dat zich gaat bezig houden met Cerakote kan ik jullie volgend bedrijf aanbevelen.

No Limit Custom Creations
Gelegen in Belgie
Dit bedrijf is getraind en gecertificeerd door Cerakote Europe zelf.

Dit wil zeggen dat wij een Officiele applicator van Cerakote zijn en dus de beste kwaliteit kunnen en zullen leveren.
Op de moment zijn we nog niet open maar dit zal niet lang meer duren we hopen eind dit jaar begin volgend jaar te kunnen starten met de nieuwe zaak.

Er zijn andere bedrijven die deze applicatie aanbieden en niet gecertificeerd zijn door Cerakote.
Ze gebruiken dan ook slechtere kwaliteit van ceramische verf.

De echte CERAKOTE Ceramische coating is 100x beter, sterker, en slijtage vaster en kan je alleen verkrijgen als je getraind en gecertificeerd bent door CERAKOTE zelf.

Dus als je opzoek bent naar kwaliteit contacteer No Limit Custom Creations wij gaan hopelijk dit jaar nog kunnen starten.
We bieden ook lasergravering en stippeling aan zoals niemand anders dit kan.
We gebruiken een 30Watt Fiber laser en kunnen deep engraving toepassen van Logo's, text, tekeningen, foto's, op jouw Airsoft Apparaat.

Je kan ons vinden op Facebook en instagram: Nolimitcc76

In deze context vind ik de nolimit post op de rand. Ik heb gevraagd of hij (de persoon er achter, niet de shop) zichzelf wilt voorstellen op het intro forum.

@Maikel bedankt voor de link. Ik had jouw post ook bijna weg gedaan als simpelweg reclame ;) Zet er de volgende keer even bij wat voor link je plaatst. Is ook fijner voor diegene die hem tegenkomen. Dan weten ze waarom ze wel of niet op de link willen klikken.

Laatst bewerkt:
eens, maar wek dan niet eerst de indruk dat je een bedrijf aanraad - wat na verder lezen je eigen bedrijf is. Wees dan duidelijk zoals in het andere topic; https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/no-limit-custom-creations.4993/

Topic is verwijderd jammer genoeg, maar ben het met je eens het is krom geschreven en niet uit te halen of hij er werkt of het aanraad ook al zal de naam genoeg zeggen. Heb het ook niet zo op al die reclame via berichten, heb liever reviews van mensen die niet worden gesponsord en gewoon het zelf hebben gekocht.

• Leuk
Waarderingen: victor
Kan nolimitcc niet vinden op google.
Heb zelf geen facebook of instagram.

Wat kost het om een slide te cerakoten?