Cerakote

Bij Ceracore, ons Nederlands cerakote gecertificeerd bedrijf 60 euro.
En met ACN korting 50 euro

Vergeet niet dat wij voor dat geld de slede stralen, ontvetten, uitbakken, coaten en afbakken..

https://ceracore.eu/news/#firearms

MOD EDIT:
"Ons" toegevoegd voor de transparantie.

MOD EDIT 2:
Aantal posts samengevoegd

Laatst bewerkt door een moderator:
Damn. Dan laat ik het wel in engeland door mike webbs doen. Is bijna de helft goedkoper inclusief verzending 2 maal

Mooi man.

Dat geld ben je bij ons ook ongeveer kwijt voor een hele gun.
het meeste geld gaat namelijk zitten in de voorbereiding van alles en of je dan 1 slede coat of een hele gun dat maakt qua tijd en materiaal dan niet veel uit.

Elite shooting centre is trouwens een andere Mike...
En het gunstige voor ons kan dadelijk de brexit zijn ;-)

• Leuk
Waarderingen: Gerben
Oke top.

Ik kan alleen de prijzen op de website niet zien.
Op de website bij overzicht van prijzen staat een lijst met onderdelen waar ik niet op kan klikken.
Verder onder op de pagina staat prijs inclusief btw met een rij maar hoort dit bij de rij hierboven?

Heb even foto toegevoegd

Bijlagen

• Screenshot_20181002-155355.png
    Screenshot_20181002-155355.png
    77,3 KB · Weergaven: 294
  • Screenshot_20181002-155341.png
    Screenshot_20181002-155341.png
    100,4 KB · Weergaven: 276
Oke top.

Op de website bij overzicht van prijzen staat een lijst met onderdelen waar ik niet op kan klikken.
Verder onder op de pagina staat prijs inclusief btw met een rij maar hoort dit bij de rij hierboven?

Heb even foto toegevoegd

Ik had ook dit probleem, blijkbaar is de site niet op telefoons ingesteld.
Maar op je laptop/computer zag het er allemaal tiptop uit

Oke top.

Heb even foto toegevoegd

Oeps...
We gaan er mee aan de gang, zal hopelijk op korte termijn beter zijn

Ok jongens, laten we oppassen dat het hier geen "bidding war" gaat worden om elkaars euro's. Een post maken over je eigen bedrijf is op de rand van ons reclame beleid. Als het betrekking heeft op de topic, en afhankelijk van je andere bijdragen op dit forum, vind ik het prima. Maar als iemand toch liever ergens anders heen gaat moet dat zijn of haar goed recht zijn.

Vraag eventueel via een PM of je via een andere PM wat extra info over je bedrijf kan sturen.

Reden voor deze regels:
  • Bescherming van de content op dit forum (moet geen reclame bak worden)
  • Ons (ACN) "verdien" model is namelijk reclame laten plaatsen door bedrijven om onze servers te betalen en op die manier nog enigszins onafhankelijk te blijven.