Claudio

Claudio Loch

Active Member
29 jan 2017
36
9
Trophies
3
Hoi allemaal!

Ik ben claudio en ik wil gaan beginnen met airsoft.
Kan iemand mij mischien een winkel aanraden waar ik mijn eerste replica kan gaan kopen? En de rest van de spullen.
Als jullie tips voor me hebben hoor ik dat graag!

Thanks
 
Welkom op het forum. Even er vanuit gaand dat je al lid bent van de NABV, dan is het afhankelijk van of je online of fysiek wil shoppen. Gunfire.pl, airsoftentrepot.nl en taiwangun.com zijn enkele voorbeelden van goede online shops binnen de EU en QTAC, Unit13 en com-bat zijn voorbeelden van winkels binnen Nederland met een goede reputatie en kennis van airsoft, com-bat verstuurd trouwens ook replica's.
 
Welkom op het forum. Even er vanuit gaand dat je al lid bent van de NABV, dan is het afhankelijk van of je online of fysiek wil shoppen. Gunfire.pl, airsoftentrepot.nl en taiwangun.com zijn enkele voorbeelden van goede online shops binnen de EU en QTAC, Unit13 en com-bat zijn voorbeelden van winkels binnen Nederland met een goede reputatie en kennis van airsoft, com-bat verstuurd trouwens ook replica's.

Aah top dankjewel.
Ik ben er wel meer van om naar een winkel toe te gaan en iets in me handen hebben gehad voor dat ik het koop en goed advies te krijgen. Ik ga ff op de sites kijken van de winkels die je zij. Dankjewel!
 
Let wel op de belangrijke zin van @Rebelattack :
Even er vanuit gaand dat je al lid bent van de NABV...

Ben je niet lid? Dan kun je geen replica aanschaffen.

Welkom op het forum, en wie weet tot op het veld!
 
Welkom!

Bij Com-Bat kan je ook een aantal replica's ook uitproberen (als je een NABV pas hebt) op de 30meter indoor schietbaan.

Succes!

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Claudio Loch
Welkom!

Leuk dat je wilt beginnen! Heb je al wat ervaring via een introducé skirm?
 
Ik ben voor mijn replica (ics par mk3) naar Unit13 in Belgie gereden. Las laatst in mn mail dat ze verhuizen naar Sittard... dan kun je online replicas bestellen.

Zag later pas dat com-bat in Geldermalsen hiervoor ook een goede optie was geweest.... anyways, de heren daar hebben goed aerk verricht met het upgraden van de mk3.

Ohja, welkom natuurlijk !
 
  • Leuk
Waarderingen: Claudio Loch
Is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van waar je woont. Als je in Overijssel woont, is Bunker 501 de meest voor de hand liggende fysieke winkel (vind ik). De prijzen liggen er wat hoger, maar je kunt de replica's eerst testen en de service is erg goed.

Als de afstand niet zo belangrijk is, dan kun je ook naar één van de eerder genoemde winkels gaan. Is vaak wel goedkoper, over de service kan ik je niets zeggen.

Als je nog geen ervaring hebt, dan raad ik je aan om eerst naar een skirm te gaan.

Maar vooral: welkom! :)
 
Is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van waar je woont. Als je in Overijssel woont, is Bunker 501 de meest voor de hand liggende fysieke winkel (vind ik). De prijzen liggen er wat hoger, maar je kunt de replica's eerst testen en de service is erg goed.

Als de afstand niet zo belangrijk is, dan kun je ook naar één van de eerder genoemde winkels gaan. Is vaak wel goedkoper, over de service kan ik je niets zeggen.

Als je nog geen ervaring hebt, dan raad ik je aan om eerst naar een skirm te gaan.

Maar vooral: welkom! :)
Top! Dankjewel. Ik woon in nijkerk ligt vlak bij harderwijk en amersfoort. Dus ik zat te denken aan airsoft midden nederland. Ik weet alleen niet of dat een fijne winkel is.