CM15 KR APR 14.5" info als eerste wapen

Daan_738

Member
15 apr 2018
17
4
Trophies
2
Hallo,

Ik ga dus beginnen met deze gave hobby! Ben namelijk 18 geworden en heb direct een NAVB pas aangevraagd.

Nu wil ik natuurlijk een mooi apparaat kopen. nu dacht ik aan de CM15 KR APR 14.5" van G&G.

Deze kan ik alleen bij airsoftshop.be kopen ( of iemand anders weet nog een andere winkelier die deze verkoopt). Nu is dat voor iemand die in Noord Holland woont best een stuk rijden om hem even vast te houden en te testen.

Ik denk dat ik in het begin gewoon lekker een beetje CQB wil gaan spelen en dus gewoon lekker dicht tegen te enemy's aan.

Nu is mijn vraag dus alsvolgt:

Heeft iemand ervaring met dit apparaat? Zoja, wat vind je er van. Wat zijn de downsides en de upsides?
En heeft iemand nog extra tips voor het uitzoeken van je eerste AEG?

Nu snap ik dat ik nog een scope nodig heb, charger, mid cap magazijnen etc etc. Voordat dat op genoemd word ;)

Alvast bedankt!

Daan

PS. Hier staan nog wat gegevens onder over het apparaat.

Link: http://www.airsoftshop.be/nl/g-g-cm15-kr-apr-145-grey.html

A CM15 KR-APR 14.5" assault rifle replica by G&G made as a part of the Combat Machine project whose aim is to deliver high-quality replicas at a price that may be considered economical. Combat Machine replicas are characteristic for their highest, distinctive of G&G products, craftsmanship, reliability and high quality of materials used. The main factor that allows reducing the price is the use of a receiver made of high-quality polymer instead of metal. It is also important to note that the receiver was made of fiberglass reinforced polymer.

The replica features an SF stock with a rubber stock pad. Inside the stock is room for a battery. The stock is adjustable, which allows for the customization of the replica’s length to the body type and preferences of the User. The replica features a RIS 22 mm rail on top and a KeyMod handguard. The replica also features a gearbox V2 based on 8 mm bearings, which allows for achieving a muzzle velocity of ~370 FPS straight out of the box. This and the implementation of a 463 mm long outer barrel make this replica ideal for middle-ranged activities. Inside is a sealed pneumatic system, equipped with a high-quality chamber and HU bucking.

features:

• connection: small tamiya
  • Lightweight ABS construction
  • weight 2,4 Kg
  • Length: 895 - 955 mm
  • Hi-cap included ( 450rds )
  • inner barrel length : 463mm
  • Power: 365 fps
  • no battery / charger

Gunfire is ie volgens mij 30-40 euro goedkoper, daarbij spreken wij nooit van het W woord, maar altijd replica of airsoftapparaat om verwarring te voorkomen. G&G is gewoon een goed begin merk, ik ken deze specifiek niet, maar de internals zijn redelijk gelijk en ik heb zelf een G&G GC serie replica gehad. Stock schieten die gewoon prima en het zijn later ook goede platforms om mee te upgraden. Is trouwens wel een ontzettend lang ding om CQB mee te gaan spelen, kan je dan niet beter de 8.5 inch nemen.

• Leuk
Waarderingen: Daan_738
Gunfire is ie volgens mij 30-40 euro goedkoper, daarbij spreken wij nooit van het W woord, maar altijd replica of airsoftapparaat om verwarring te voorkomen. G&G is gewoon een goed begin merk, ik ken deze specifiek niet, maar de internals zijn redelijk gelijk en ik heb zelf een G&G GC serie replica gehad. Stock schieten die gewoon prima en het zijn later ook goede platforms om mee te upgraden. Is trouwens wel een ontzettend lang ding om CQB mee te gaan spelen, kan je dan niet beter de 8.5 inch nemen.

Ik wil ook aan mill sims mee doen op grotere velden in het buitenland. Zou voor CQB dan het beste zijn als ik een pistool koop?

Ik wil ook aan mill sims mee doen op grotere velden in het buitenland. Zou voor CQB dan het beste zijn als ik een pistool koop?

Ik zou gewoon beginnen eerst met skirms pakken in NL heel eerlijk gezegd en dan vanuit daar rustig opbouwen IPV meteen all-in gaan voor Milsims. Mocht dan toch blijken dat Airsoft toch minder is dan verwacht, dan zit je niet meteen eraan vast en kan je gewoon rustig verder bouwen.

Ontopic: ik kan niet zoveel zeggen over deze replica, zelf nooit een G&G gehad.

• Leuk
Waarderingen: Daan_738