Cm16 raider Battery? (qtac)

Tjeerd

Active Member
30 aug 2017
31
3
Trophies
3
Hallo iedereen,

Op Qtac wordt gemeld dat er geen battery bij de cm16 raider zit (ook niet bij de cm16 L), wat voor battery heb je nodig voor deze replica?

Alvast bedankt

groet,

Tjeerd
 
Hooi tjeerd voor deze replica heb je genoeg aan een 9.6v nimh of een 7.4volt lipo
 
Hooi tjeerd voor deze replica heb je genoeg aan een 9.6v nimh of een 7.4volt lipo
Bedankt voor je reactie! en wat denk je van een magazine? high cap/mid cap en wat voor soort? ik heb hier nog niet zoveel verstand van haha
 
Ligt er aan wat je wilt Tjeerd.
High caps rammelen en mid caps zijn still.
Dus je kan bijvoorbeel 2/3 high caps nemen of 5/6 midcaps.
Ligt er ook weer aan waar je gaat spelen, bij de een kan je om de 2 potjes bijvullen en bij de ander pas in de grote pauze.
 
Ligt er aan wat je wilt Tjeerd.
High caps rammelen en mid caps zijn still.
Dus je kan bijvoorbeel 2/3 high caps nemen of 5/6 midcaps.
Ligt er ook weer aan waar je gaat spelen, bij de een kan je om de 2 potjes bijvullen en bij de ander pas in de grote pauze.
passen alle magazines op verschillende replica's?
 
passen alle magazines op verschillende replica's?
Nee, jij hebt m4/m16 magazijne nodig kan zijn dat somige merken niet helemaal lekker in je replica gaan. Denk dat andere wel goede merken mags kunnen adviseren. Ik heb gewoon goedkope van gunfire en 0.0 problemen. Te strakke mags kun je dan meestal aanpassen met een beetje schuurpapier. En te losse mags met wat tape. Maar een mp5 heeft andere mags dan een m4 of een sniper. Bijvoorbeeld mijn scar-l neemt wel m4/m16 mags maar een scar-h weer niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tjeerd