Compleet nieuw

Ronaldbouw

New Member
25 apr 2016
1
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Ik ben Ronald, 28 jaar en uit Lisse. Via via heb ik onlangs een klein beetje kunnen proeven van airsoft en dat beviel erg goed. Graag zou ik, samen met een goede vriend, beter bekend raken met deze sport. Kan/wil iemand ons de mogelijkheid bieden dat wij eens mee kunnen naar een airsoft activiteit zodat wij eens kunnen proeven aan het echte werk?
Alvast bedankt voor de reacties!

Hey Ronald!

Welkom op het ACN forum.
Je kunt jezelf ter alle tijde inschrijven voor een Open Skirm, of een Introductie-dag evenement bij bijvoorbeeld Balls & Arrows (Lelystad) of een ander veld. Als NIET-lid mag je max 6x per jaar spelen. Je zit dan echter wel aan een huursetje vast omdat je als niet-lid geen replica's mag bezitten.

1 mei gaat er een groep van het forum naar Balls & Arrows (Lelystad). Dit soort groepen vormen vanzelf wanneer iemand een open evenement op het forum neerzet. Je kunt zelf aangeven wanneer je zou willen gaan, en kijken wie er bij je aanhaakt. Kijk hiervoor even bij de Skirms-sectie van het forum.

Veel plezier op het forum!

Hey Ronald! Wat leuk een mede bollenstreek bewoner! Ik kom zelf uit Sassenheim!

Zoas stey al aangaf 1 mei gaan we met een grote groep naar balls and arrows misschien leuk om aan te sluiten?

Bedankt voor jullie reacties, leuk ook om te lezen dat er mensen uit de regio vandaan komen! ik zal eens met m'n maatje overleggen, maar het klinkt mij goed om mee te gaan zondag!

Welkom op het forum!

En wat de rest al aangeeft. Je kan je overal aanmelden waar ze huurkits hebben, en op die manier de sport proberen. Maar het is natuurlijk gezelliger als je met een hele groep noobies gaat zoals een groot deel van dit forum op 1 mei doet ;)

Via een bedrijfsuitje Jan, een beetje geprobeerd. Was interessant genoeg om het echte werk te gaan uitvinden. Wij zullen er dus ook bij zijn komende zondag! Nu al zin in!