R robin97 Well-Known Member 21 jan 2016 275 55 Trophies 7 4 mrt 2016 #1 moet je de contributie bij het aanmelden al betalen of later op een bepaalde datum?
G Guest 4 mrt 2016 #2 Op het moment dat je aan de VOG en foto hebt voldaan moet je betalen voordat ze de NABV pas opsturen, maar dit kon je ook op de site lezen.
Op het moment dat je aan de VOG en foto hebt voldaan moet je betalen voordat ze de NABV pas opsturen, maar dit kon je ook op de site lezen.
G Guest 4 mrt 2016 #4 robin97;19359 zei: kon het niet vinden, en dit forum is om te vragen dus ja haha Klik om te vergroten... Klopt maar soms is het een beetje vragen naar de bekende weg. Succes met de aanvraag en veel plezier straks met je eerste replica .
robin97;19359 zei: kon het niet vinden, en dit forum is om te vragen dus ja haha Klik om te vergroten... Klopt maar soms is het een beetje vragen naar de bekende weg. Succes met de aanvraag en veel plezier straks met je eerste replica .
G Guest 4 mrt 2016 #6 Het is toch niet het geval dat mensen blijven denken dat ACN forums DE manier om de NABV te bereiken, toch? :tongue: Het is al eerder een keer gebeurt namelijk
Het is toch niet het geval dat mensen blijven denken dat ACN forums DE manier om de NABV te bereiken, toch? :tongue: Het is al eerder een keer gebeurt namelijk
G Guest 4 mrt 2016 #8 Nee dat denk ik zeker niet, maar aangezien ik nog een noob ben. En je snel antwoord krijgt op dit forum, haha
Nee dat denk ik zeker niet, maar aangezien ik nog een noob ben. En je snel antwoord krijgt op dit forum, haha