CQB City Arnhem 5 februari 2017

Leuk, we krijgen een mooi groepje zo.

Gisteren een extra extended mag voor mijn 1911 gekocht. Pistool werkt erg fijn als je snel op de center flag af moet rennen.
Shotgun neem ik voor de zekerheid mee. Bij Balls & Arrows ben ik op m'n bek gegaan en er was in mijn AUG intern wat afgebroken. Dit is gelijmd, maar ik heb hem nog niet uitvoerig weer getest.

Met alleen pistool kun je een heeeeeel eind komen in Arnhem. Laatste keer meerdere missies weten te winnen door met enkel mijn pistool overal achter langs te rennen :)

Helaas viert mijn moeder 5 Februari d'r verjaardag. Anders had ik er zeker bij proberen te zijn!

Leuk dat er zoveel mensen interesse hebben en meegaan! Wordt een leuk groepje zo. :D

Ik zal helaas niet van de partij zijn, maar ik heb wel mijn eerste skirm met eigen gear hier beleefd, en wil mijn ervaring graag delen.

Ik vind het een erg leuk veld met fijne staff. Ook heb ik dit toen opgenomen, als je wilt kan je mijn filmpje bekijken.

• Leuk
Waarderingen: JordivE
Leuk filmpje Mika! Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit wordt ook mijn eerste skirm daar, dus ik ben heel erg benieuwd. Het veld ziet er in ieder geval leuk uit. :D

En 7.000 is inderdaad heel veel bij semi hahaha :)

hey

Ik ben er ook bij samen met een maat van mij. hij was er ook bij op 15 januari bij balls and arrows in lelystad ;-)

Was leuk jongens.

Het veld was helemaal aangepast waardoor het voor mij ook weer wennen was. Inderdaad veel in de spawn gestaan, vooral op het eind.

Maar erg bedankt en tot de volgende keer.