Cybergun AK-47 schiet niet

Jorikderuijter

New Member
5 jul 2024
3
0
Goededag,

Ben zelf vrij nieuw met airsoft maar heb een Cybergun AK-47 metal/wood AEG aangekocht, maar zodra ik hem laad met BB’s dan schiet die vaak 1 bal en dan komt er daarna niets meer uit. Waar kan dat aan liggen of hebben er meer deze problemen?
 
Heb je deze replica nieuw in een airsoftwinkel aangeschaft?

Dan raad ik je per direct aan om terug te gaan naar de airsoftwinkel van aankoop met aankoopbewijs.

Tweedehands gekocht? Probeer eens met de vorige eigenaar het geheel door te lopen.

Verder was ik dan wel even benieuwd of je een Hi-cap of Mid-cap magazijn gebruikt? Is deze ook nieuw?
 
Ik had ook iets soort gelijks met mijn cybergun was verholpen zodra ik de magazine vanaf onder duwde in de replica uiteindelijk een permanente oplossing gevonden
 
Ik gebruik een midcap en deze is inderdaad ook nieuw!

Mvg
Zou je voor mij iets willen checken?

Het zou kunnen zijn dat de veer in je midcap magazijn teveel druk geeft op de bb's omdat je het hele magazijn te vol doet. Er zit dan zoveel druk achter de bb's welke de hop-up kamer ingaan, dat deze vastslaan. Dat komt omdat de veer in je midcap nog heel erg nieuw is en deze dus nog een beetje moet 'wennen'.

Ik weet niet welke midcap je gebruikt, maar stel dat dit een 120 rnd BB midcap magazijn is. Vul deze dan eens maximaal met bijvoorbeeld 100 bb's, of 90 bb's bijvoorbeeld. Ter referentie: dit type speedloaders kunnen vaak maximaal tot ongeveer 100 bb's gevuld worden en ze zijn vaak heel goedkoop aan te schaffen bij bijvoorbeeld Alieexpress.

Kijk eens of dit je probleem oplost, als eerst. Misschien zit je midcap nog eventjes dat de veer moet 'inbreken'. Is makkelijk te testen, gelukkig. :)

Ik herken dit namelijk van Cyma AK magazijnen, welke ik vroeg gehad hebt. Ik drukte deze in het begin dus ook te vol...
 
nozzle is het probleem denk ik te lang of te kort