Cybergun & KWA

John Wick

Well-Known Member
16 jan 2018
831
212
Trophies
12
Ben aan het neuzen voor een Side Arm kom steeds uit op deze twee merken komt door het type wat ik zoek en mij aanspreekt.
Nu is de vraag zijn het goede of beide schrappen en verder zoeken.

Cybergun maakt niks, op zoek gaan naar de OEM is het slimste en dan kijken of daar goeie reviews van zijn. KWA is wel goed maar gebruikt hun eigen systemen waardoor aftermarket support meestal minder is. Handig om ook te vertellen welk type je wilt gezien mensen dan persoonlijke ervaringen kunnen delen.

• Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
Probleem met tm is ik wil een fullmetal tm heeft dat niet. Het type sorry is Cybergun we Desert eagle we en KWA special ops 1911 met een hop up van airsoft surgeon. Hoop dat dit genoeg info is.
Bedankt voor de snelle response.

Probleem met tm is ik wil een fullmetal tm heeft dat niet. Het type sorry is Cybergun we Desert eagle we en KWA special ops 1911 met een hop up van airsoft surgeon. Hoop dat dit genoeg info is.
Bedankt voor de snelle response. Cyber is green gas de kwa co2

Bedankt voor de snelle response.

Je zou eventueel een aftermarket slede kunnen kopen voor de gekozen replica. In Japan is alleen de metalen slide illegaal, dus de rest mag volgensmij wel van metaal zijn. Bij een glock is hij altijd van een soort plastic, omdat dat bij de real deal ook zo is! Er zijn dan weer wel metalen sledes voor de glock!

Haha nee.
GBB staat voor Gas BlowBack Dit kunnen alle types replicas zijn. Van M4, scar, g36 tot glocks, m1911, hk45

Hoe kan ik weten dat het model een Glock is heb wel wat verstand maar somige modelen lijken wat opelkaar.heb een model 22 gezien

Glock is het merk. En daar binnen heb je de type nummers.
Glock 17 is een semi only Pistol.
Glock 18 is praktisch het zelfde, maar man full auto.
Zo heb je ook een glock 23 en nog verschillende nummers
Dat zijn allemaal varianten van de glock 17
Maar dan bijvoorbeeld kleiner voor het onopvallend dragen enzovoorts.
Google even voor de echte verschillen die bij de verschillende nummers horen.

Dat Glock een merk is weet ik.Was mij om de types maar bedankt voor de info.
Ik ben van plan maandag de bestelling te gaan plaatsen vandaar deze vragen.

Omdat de meeste airsoft fabrikanten geen toestemming van Glock hebben kunnen ze hun pistool geen Glock noemen. Zo noemt bijv TM de Glock 17 de G17.

• Leuk
Waarderingen: John Wick
Omdat de meeste airsoft fabrikanten geen toestemming van Glock hebben kunnen ze hun pistool geen Glock noemen. Zo noemt bijv TM de Glock 17 de G17.

I think they care very little, gezien er wel gigantisch Glock op hun doos staat, denk dat het meer winkels zijn die er geen gezeur mee willen hebben.

• Leuk
Waarderingen: Rick191
Waar is er nog een G17 gen 3 te vinden alles is uitverkocht iemand een tip?