Dag mensen (voorstellen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nico
  • Startdatum Startdatum

Nico

New Member
28 dec 2017
2
1
Trophies
1
Ik heb zojuist de opdracht gekregen om mij maar eens voor te stellen. Ik heb nog nooit in een forum gezeten dus als ik iets fout doe neem het mij niet te kwalijk. Ik ben Nico 19 Jaar ik weet niet wat er allemaal in moet maar studeer momenteel nog sport en bewegen. Ik vind deze sport al super lang geweldig maar ben er nooit aan toe gekomen om er aan te beginnen. Nu leek het mij het mooist om te beginnen met sniper maar naar een tijdje rond gekeken te hebben raad iedereen mij dit af dus ga ik eerst wel eens kijken naar wat anders. Ik denk dat ik jullie nu ongeveer wel genoeg geïnformeerd heb. Nog een laatste ding ik woon in kampen ,Overijssel.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum!

Zou uit gewoonte zeggen hallo mede Kampenaar, Maar dat ben Ik 1,5 week al niet meer :)

Ow dat is pittig jammer dan. Zo mooi zijn geweest. Ik had nog een vraagje aangezien ik nu aan het kijken ben iets anders. Ben ik een G&G cm16 Raider tegen gekomen wat denken jullie hier van?

Welkom op het forum namens deze wel nog steeds Kampenaar :)

Sniper is inderdaad niet het meest ideale om mee te beginnen.

G&G is opzich een prima merk.
Maar anderen kunnen vast veel meer over vertellen over dit specifieke model.

Greetings

Ik heb zojuist de opdracht gekregen om mij maar eens voor te stellen. Ik heb nog nooit in een forum gezeten dus als ik iets fout doe neem het mij niet te kwalijk. Ik ben Nico 19 Jaar ik weet niet wat er allemaal in moet maar studeer momenteel nog sport en bewegen. Ik vind deze sport al super lang geweldig maar ben er nooit aan toe gekomen om er aan te beginnen. Nu leek het mij het mooist om te beginnen met sniper maar naar een tijdje rond gekeken te hebben raad iedereen mij dit af dus ga ik eerst wel eens kijken naar wat anders. Ik denk dat ik jullie nu ongeveer wel genoeg geïnformeerd heb. Nog een laatste ding ik woon in kampen ,Overijssel.
Weer een Kampenaar, nouja ik woon zelf in IJsselmuiden (aan de betere kant van de brug haha) Maar welkom!

He Nico, welkom op het forum! Voor je eerste posts die je het nog aardig goed :P

En inderdaad, snipers zijn HEEEEEL wat anders dan dat je denkt.. Je kan het beste eerst even beetje assault spelen en dan eens aan iemand vragen of je z'n sniper mag lenen. De replica die je aangeeft is een gewild object, en dat heeft z'n redenen. het zal een leuke eerste replica zijn!

Welkom!

Die CM16 zie ik regelmatig langskomen als suggestie voor een eerste replica :D

welkom! De cm16 is een prima start. Echter denk ik dat deze is overstegen door de nieuwe specna arms core lijn: nieuwe ontwerp, zelfde soort degelijke plastic en nog eens 40 tot 60 euro goedkoper. Ik zou je adviseren daar eens een blik op te werpen, ze zijn te koop bij gunfire.

Welkom op het forum! Prima eerste post hoor ;)

De G&G is een prima model, maar let erop dat het plastic is. Dat kán een nadeel zijn (hoeft uiteraard niet). Succes!

Zoals iedereen al bevestigd heeft, G&G CM16 is een goede starter welke voor het geld out of the box prima functioneerd.
Je kunt en wilt er uiteindelijk vast veel aan tweaken, maar met de kosten van het apparaat is dat niet heel vreemd ;)

Welkom natuurlijk.