De leukste skirm locatie

Jordy

Member
31 okt 2016
12
3
Trophies
4
wat is volgens jullie de beste locatie om te spelen ? Cqb ? Outdoor ?

Persoonlijk heb ik tot nu toe mijn leukste skirm gehad bij office 2

• Leuk
Waarderingen: Jordy
Ik ook. 2 weekenden terug bij office 2.
Dat is een cqb locatie.

Gasselte heeft als buiten locatie mijn voorkeur.
En dan alleen als de jongens van ACS organiseren.
Dit omdat er volgens mij 3 organisaties op dit veld zijn.

Maar kan me ook top dagen bij Unit 13 , Arnhem en het oude balls and arrows terrein herinneren.

• Leuk
Dark Forrest - Ullicoten en Bunker Hill vind ik tot nu toe de vetste velden waar ik heb gespeeld, maar zou graag nog een keer naar het oudoor veld in Weert willen gaan gezien dit volgens mij ook wel een tof veld is, alleen ga ik dan als er geen rukwinden zijn :P.

Ik heb nog niet heel veel velden gezien. Zou graag nog een mooie CQB meepakken, liefst in een kantoorpand, en niet zo'n hal met pallets. Gasselte is inderdaad erg mooi, zeker vanwege de toffe ''scenery''. De bungalows daar maken het echt af. B&A is echt m'n thuisveldje geworden. Komt ook wel omdat ik de organisatie gewoon goed vind en het altijd gezellig is. Plus dat het natuurlijk op de fiets te doen is.

• Leuk
Waarderingen: Stey en Jordy
Ik wissel het liefst van locaties. Ik merk dat ik heel snel iets krijg als "oh daar heb je dat struikje weer!". Juist het nieuwe en daar proberen de beste situatie of aanpak te maken vind ik tof.

Als ik nu, onder dreiging zou moeten kiezen zou ik zeggen qua look and feel Wild Mountain. Qua gameplay 3Division.

• Leuk
Mijn favoriete locatie qua gameplay is airsoftheaven en dan de tacsims.
Qua veld is het vind ik the Chambers wel cool maar ook bunkerhill heeft een tof veld.

• Leuk
Unit13 en Ghost Town vind ik zeer vette CQB locaties, die ik zeker aan kan raden.
Delta Airsoft in Waalwijk vond ik wat minder, door de (iets te ) simpele opzet en vele knelpunten.
In Belgie ben ik in The Shelter en Tha Factory geweest en dat zijn ook zeker vette locaties.

Gasselte was erg vet tijdens de NATO vs RUSFED skirm. Rookmachine ergens achterin het veld, waardoor het hele veld langzaam werd overspoeld door laaghangende mist. Het gaf een eerie gevoel, wetende dat er vanuit elke hoek iemand kon opspringen... maar wie of wat kon je niet zien.

Verder blijft Balls & Arrows voor mij een erg leuk veld. Langzaamaan begin ik het veld beter te leren kennen. De objectives weet ik bijna allemaal uit mijn hoofd en de goeie hiding spots komen ook langzaam. Daarnaast is het dichtbij huis dus dat ik natuurlijk ook fijn.

• Leuk
Waarderingen: Jordy en Pietjepuk123
Ik vind Critical Hit een heerlijk veld. Het veld zelf is niet te groot waardoor je niet teveel hoeft te lopen naar de spawn, en de organisatie is erg leuk.
Gasselte is een super mooie locatie, maar twee uur rijden voor mij dus dat is een beetje ver weg.
Indoor is office2 echt gaaf. De sfeer van een oud kantoor is er helemaal (inclusief omver geworpen bureaus en ingerichte kantoortjes). Dus als je wilt chairsoften dan kan je daar ook goed terecht ^^

Mijn favoriete veld is BunkerHill. Mooi groot en goed georganiseerd. Het hele weekend weekend gaan is trouwens een dikke aanrader. ;)

• Leuk
Met z'n allen kamperen daar is echt super gezellig. Dan kan je na de skirms lekker rondhangen en met andere mensen praten en gear bekijken.
En dan.. kamperen hoort er gewoon bij, het leger slaapt toch ook niet in een hotel? XD

• Leuk
Dan moet ik in Een tentje slapen denk ik ? Ben meer van de hotels
Lekker in een tentje inderdaad. Gezellig met z'n allen, ook al ken je er niemand, iedereen is super sociaal en je kan dus tijdens het kampvuur gezellig aanschuiven.

• Leuk
Waarderingen: ChaoSState