Declan 22 jaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter Batavum
  • Startdatum Startdatum
B

Batavum

Hallo mede airsofters!

Mijn naam is Declan (Deklen).
Ik heb er voor gekozen om de WO2 weg in te gaan. Ik ben heel groot van van de 101st en dus ook daarvoor gekozen. Bijgevoegd een foto van mijn gear op het moment. Er moet nog wel het 1 en ander veranderen maar ben onderweg! (Helm en schoenen op het oog)

Speel nu met een thompson m1a1 en er is een grease gun m3a1 onderweg!

Verlanglijstje:
M1 carbine para version
M1 garand

Heb de 2 keer dat ik gespeeld heb heel veel genoten!

Hebben jullie nog tips hoor het graag!

Currahee!

Bijlagen

• IMG_0161.JPG
    IMG_0161.JPG
    596,2 KB · Weergaven: 233
101st! Nice, weer eens wat anders dan een M4 (no offense M4 lovers! :p:D)
Welkom en veel plezier hier!

Welkom, en nette outfit!
Zelf zou ik er niet in lopen. Maar vind het wel erg tof om te zien.

Ha, nog een WWII liefhebber!
Ik heb zelf een 2nd Rangers outfit omdat de meeste WWII U.S. spelers al als paratrooper gaan maar ieder zijn ding.
Ik heb zelf de M1 garand van ICS(top apparaat).
De m1 carbine: DIKKE AFRADER!!!

heb daar ook naar gekeken maar de kwaliteit is bagger, alleen maar beschikbaar in CO2 en Greengas, extreem dure mags welke niet in de originele pouches passen en ga zo maar door.

Mocht je ooit nog vragen hebben op het gebied van WWII airsoft, stuur mij maar een PB en ik sta je graag te woord

CURRAHEE!!!

Welkom op het forum! En leuk om weer eens een andere loadout te zien dan de meesten ^^

Welkom General Declan van de 101 Airborn Division
ook al een M1 Garand in je Gear

101st! Nice, weer eens wat anders dan een AK(no offense AK lovers! :p:D)
Welkom en veel plezier hier!

(Sorrie kon het niet laten)

Welkom!!

Toffe set ja! Gaaf dat je steeds vaker WO2 spelers ziet, dat moet een spekkie naar Paul's bekkie zijn ;)

Ha, nog een WWII liefhebber!
Ik heb zelf een 2nd Rangers outfit omdat de meeste WWII U.S. spelers al als paratrooper gaan maar ieder zijn ding.
Ik heb zelf de M1 garand van ICS(top apparaat).
De m1 carbine: DIKKE AFRADER!!!

heb daar ook naar gekeken maar de kwaliteit is bagger, alleen maar beschikbaar in CO2 en Greengas, extreem dure mags welke niet in de originele pouches passen en ga zo maar door.

Mocht je ooit nog vragen hebben op het gebied van WWII airsoft, stuur mij maar een PB en ik sta je graag te woord

CURRAHEE!!!
Hmm echt?... dat is dan inderdaad niet echt realistisch.. misschien dan toch geen carbine!

Ik zit er aan te denken om de airborne een beetje uit te breiden aankomend jaar, met kleding uit de ardennen en dat soort dingen nu het toch winter wordt!

We zullen zien wat de toekomst brengt! bedankt voor de tip!

Welkom!!

Toffe set ja! Gaaf dat je steeds vaker WO2 spelers ziet, dat moet een spekkie naar Paul's bekkie zijn ;)
Thanks! We bestaan uit een squad van 4 man ( 3 101st 1 big red one ) was heel tof om met z'n vieren te skirmen en we kijken uit naar de volgende in Januari! ;)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Thanks! We bestaan uit een squad van 4 man ( 3 101st 1 big red one ) was heel tof om met z'n vieren te skirmen en we kijken uit naar de volgende in Januari! ;)
Helemaal tof als je een squad hebt in die set ja! Kudo's guys!

Ziet er heel gaaf uit en kan me voorstellen hoe het gaat met een squad met vergelijkbare gear. nice