Der Hollander www.der-hollander.de

stephan schulte

Well-Known Member
19 aug 2015
74
24
Trophies
4
Hmm tja weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.. op zich ken ik deze site alwel een poos maar had er nog niets besteld tot anderhalf week geleden.


ik bestelde o.a. 2 mistery boxen waarde 100,- en nu voor 65,- bestelling afgewerkt en kreeg een nota van 30,- meer? hmmm na mail contact bleek dat hun systeem de korting op 2 boxen bij elkaar op telde en daardoor dubbele korting kreeg wat niet de bedoeling zou zijn...


prima, meteen dezelfde avond netjes betaald. 


deze week maar even nagevraagd waar de bestelling bleef.. via FB en de email. geen reactie


ik zag toen op de site dat er nog geen betaling was ontvangen dus ik meteen mn bankgegevens erbij om dat te checken... hmm wel betaald..en meteen doorgemaild.. echter iets later zag ik dat ik in de omschrijving een cijfer verkeerd had van de ordernummer.. hmmm ok meer beeld bij hoe het nu komt..


dit ook doorgemaild met het feit dat ik een foutje had gemaakt.. prima later zonder enig contact zag ik op de website de status veranderd in "betaling ontvangen verzendgereed maken" bla bla je kent het wel.


dit was redelijk vroeg in de ochtend. nu op dit moment staat de status er nog steeds op!  hmm dat vind ik dan weer jammer dat het een dag moet duren voor ze het versturen..


los van het hele verhaal staan er heeeel veel producten op die niet meer leverbaar zijn, haal ze dan aub weg zodat de site fris blijft..


tja wat moet je ermee? ;)


leuke site wel, maar hierdoor ga ik er zeker niet meer wat bestellen...


 
 
Absoluut geen aanrader. Heb op vele websites gelezen dat deze jongens niet altijd van de regeltjes zijn/waren. Kan zijn dat het natuurlijk verbeterd is maar ik heb er altijd minder goede verhalen over gehoord in het verleden..

o.a :  http://www.airsoft.nl/forums/viewtopic.php?f=12&t=1612
 
Fijn dat mensen op dit forum goede maar ook slechte reviews plaatsen van (web)shops.


Zal dit zeker in mijn achterhoofd houden mocht ik weer eens iets nodig hebben..


Hartelijk bedankt voor deze review.


gr Paul
 
update: heb nu meedere email gestuurd met de vraag hoelang het duurt voor de status veranderd in "vestuurd" en ik mn track en trace krijg.. op dit moment dus nog geen verandering.


eigenlijk wil ik mn geld terug omdat de mistery boxen cadeaus waren en nu niet op tijd gegeven kunnen worden snik snik... erg jammer maar het ergste is geen gehoor krijgen!! erg slechte zaak!


 
 
hmmmm??


http://kafka.antenna.nl/nederlandse-pegida-activist-blijkt-wapenhandelaar-en-nazivriend/


 
 
HMMM.Tja....... Dit staat even los van de service die hij niet verleend,maar wel een motivatie voor de mensen die met een grote boog om dit soort lui heen lopen deze winkel links te laten liggen.


Of het hem interesseert is maar de vraag.Vaak maakt het Nederlandse winkels in Duitsland "Kein Flaus Aus" aan wie ze verkopen.En menig niet pasje gebonden Nederlander weet hen te vinden.Het zou zomaar kunnen dat die klanten kring de kachel harder doet branden dan de pasje gebonden kring.


Edit
Ik zou nu bij het in ontvangst nemen van hun pakje wel oppassen dat het om je bestelling gaat en niet om een vautief bezorgde steel handgranaat of tellermine ;)
 
hahahahahah  zal mn vinger in de oren stoppen bij het openmaken...
 
Weet iemand wat ik kan doen tegen dit soort praktijken! ik krijg geen gehoor meer, geen reactie op emails en de status blijft op verzendgereed maken?


ik wil mn geld terug!


maar het is een bedrijf uit duitsland dus klachtenkompas.nl zal niet werken of concumentenbond
 
bankoverschrijving ideal.. anders was het heel makkelijk geweest
 
heb middels de ECC een klacht ingedient, die hebben met meteen gebeld dat ze pas na 30 dagen actie kunnen ondernemen.. dus even afwachten.. ronduit belachelijk dat winkels zo met klanten omgaan! heb er geen woorden meer voor... dus ik zal zeker mensen afraden daar te kopen!!  
 
Heb je al geprobeerd om telefonisch contact met hem te krijgen? Via Facebook chat?
 
Ach..misschien lezen ze gezellig mee,en gooien ze hun kont tegen de krib?


Ik schreef het al eerder..sommige mensen maakt het geen donder uit dat er negatief over ze wordt geschreven.Ook negatieve reclame is reclame.
 
Nou tis op dit moment voor mij een vorm van oplichting! je bent een (web) winkel, je klanten bestellen producten en vervolgens lever je niet??!! ik heb betaald en mag daar toch de producten voor terug verwachten.. ligt het dan aan mij? dan hoor ik het graag...
 
http://kafka.antenna.nl/once/nederlandse-pegida-activist-blijkt-wapenhandelaar-en-nazivriend/

Lekker ventje die eigenaar van Der Hollander. .
Nu snap je ook wat voor persoon er achter zit
 
Het is zeker een vorm van oplichting,En als je 100+ euro kwijt bent kan ik het me ook goed voorstellen dat je zo ongeveer zit te koken.Al hlemaal als blijkt dat je in weze machteloos/rechteloos staat.


Maar wat ik schrijf is de (vermoedelijke) gedachte van de 'Der Hollander"


Je hebtt er niets aan,maar voor mij is dit voorval weer een bevestiging waarom ik een "echte" winkel boven een webshop verkies.
 
update: status zegt is verstuurd, verzenddatum 13-10-2015... afwachten of het aankomt ;)
 
Inmiddels track en trace ontvangen en moet donderdag binnen zijn