Der Hollander www.der-hollander.de

hahahah ja zal ik de EOD alvast bellen of toch eerst zelf heeeeel voorzichtig pakje open maken..


nogmaals ik vind het jammer dat ze niet reageren op berichten.. Ik vind dat voor een (web) winkel een belangrijke zaak dat je de klanten normaal "te woord" staat. Waar gewerkt word daar worden foutjes gemaakt ....


maar als het donderdag binnenkomt is de zaak voor mij opgelost.. echter wel de eerste en laatste x geweest dat ik daar iets bestel..
 
Vrienden.... Ik.. Ik leef nog ;)


heb pakje is binnen.. de inhoud geen "mijn" maar .....


1x CM.031 aeg AK


en 1x TT33 gas blowback


3x zakje met BB's


dus aan het eind lang gewacht maar toch relatief  teverden!!
 
Nou, blij te lezen dat het allemaal toch nog met een sisser is afgelopen ;) haha

Ik hoop dat je er veel plezier van gaat beleven man.
 
Even op de knietjes gaan zitten, handen aaneenvouwen, oogjes sluiten, naar boven richten en hartelijk danken dat je toch je spullen hebt mogen ontvangen hahaha :p


Gelukkig maar. Heel veel plezier ermee!
 
Vorige week ook een bestelling geplaatst van een bril die op voorraad was. Vrij snel na de betaling terug gemaild dat het betaald was. Daarna niks meer van gehoord, heb al meerdere mails verstuurd met de vraag voor een status update.

Ik had van te voren wel wat gegoogled om te kijken wat de ervaringen waren, toen niet direct iets bijzonders gevonden. Nadat ik geen reacties kreeg eens verder gaan googlen en kwam ik inderdaad nog meer mensen tegen met slechte ervaringen en ook hier. Uiteindelijk heeft iedereen volgens mij hun spullen gekregen na lang wachten en ook geen contact.



Op zijn facebook doet hij ook verlotingen en zag ik in 1 van de reacties dat iemand iets besteld had en ook nog niks ontvangen had. Maar nu is de reactie gewijzigd (door wie weet ik niet).



Al met al zeer slechte tot geen communicatie en status updates. Ben benieuwd of ik mijn spullen nog krijg en wanneer heb ze eigenlijk dit weekend nodig.
 
Na 10 dagen heb ik dan eindelijk mijn pakket ontvangen (na 6 mails verstuurd te hebben zonder enige reactie). MAAR ik had een bolle X500 met dubbel glas besteld maar heb een Bolle X1000 geleverd gekregen. Nu weer gemaild maar zoals gewoonlijk geen reactie.



Waardeloze winkel blijf er weg.
 
@TheRaver dubbel 500 is toch duizend? :p

Maar serieus, jammerlijk dat zulke winkels bestaan
 
Ik heb gister iets besteld, gister avond betaald. Er staat nog wachten op betaling. Mijn aankoop is niet zo duur als die van jullie, maar alsnog wil ik wel graag waar voor mijn geld... Hopen dat het word bezorgt.
 
Hallo @Joostvdb, welkom op het forum.

We hebben een voorstelgedeelte voor nieuwe members.

Ik hoop dat je de bestelling krijgt en dat alles goed gaat, maar ik denk dat de anderen posts uit 2015 wel afgehandeld zijn.
 
Ik denk dat hij het nu druk heeft met rechts extreme pro zwarte Piet activiteiten.
Of met zijn kansloze actie groep pegida.
 
Ik heb mij even geregistreerd om mensen die via Google hier binnenkomen te waarschuwen voor deze webshop.

Ik heb twee bestellingen geplaatst, beide betaald op 16 en op 20 november. Inmiddels is het 7 december en is er niet geleverd. De status is ook ongewijzigd, want die wacht zogezegd nog op betaling.

Aantal mailtjes verder zowaar een response gehad waarin werd gezegd dat er door een technische storing het een en ander was vertraagd en het probleem uiterlijk de dag erop verholpen zou zijn. Dat was 29 november. Sindsdien reageert men niet meer.

Het gaat ook niet meer verzonden worden dus ik wacht rustig af tot er 30 dagen versteken zijn waarna ik ze in gebreke stel. Uiteindelijk ga ik er wel voor zorgen dat ze een procedure aan hun broek hebben hangen maar het resultaat daarvan zien we ter zijne tijd wel.

Mensen, hou het geld in je portemonnee en trap er niet in. Deze mensen laten je vooraf betalen maar gaan je niets leveren. Triest.
 
De 24e een WE Luger p08 met accessoires besteld bij deze webshop.
6 december verstuurd. Vandaag binnengekregen.
Ik blij het pakket openen, zit er een WE m92 in(de niet co2 editie), met daarbij een aantal co2 patronen.
Totaal de verkeerde producten dus.
Heb niks hiervan besteld.
Meteen gemaild en nu kijken hoe het opgelost kan worden.
Heeft iemand anders toevallig mijn pakket?
 
Laatst bewerkt:
Dan kun je lang wachten, een reactie krijg je niet van ze.

Dat zal inderdaad nog wel even duren vrees ik.
Maar ik blijf achter ze aan gaan want heb nu dingen gekregen t.w.v. 100 euro. En ik heb voor 300 euro besteld.
Raar waarom ze dit vroeger beter deden en nu ineens heel vaag zijn geworden.
 
Ik heb mij even geregistreerd om mensen die via Google hier binnenkomen te waarschuwen voor deze webshop.

Ik heb twee bestellingen geplaatst, beide betaald op 16 en op 20 november. Inmiddels is het 7 december en is er niet geleverd. De status is ook ongewijzigd, want die wacht zogezegd nog op betaling.

Aantal mailtjes verder zowaar een response gehad waarin werd gezegd dat er door een technische storing het een en ander was vertraagd en het probleem uiterlijk de dag erop verholpen zou zijn. Dat was 29 november. Sindsdien reageert men niet meer.

Het gaat ook niet meer verzonden worden dus ik wacht rustig af tot er 30 dagen versteken zijn waarna ik ze in gebreke stel. Uiteindelijk ga ik er wel voor zorgen dat ze een procedure aan hun broek hebben hangen maar het resultaat daarvan zien we ter zijne tijd wel.

Mensen, hou het geld in je portemonnee en trap er niet in. Deze mensen laten je vooraf betalen maar gaan je niets leveren. Triest.

Hoe staat het er bij jou voor eigenlijk? Heb je veel uitgegeven?
 
Hoe staat het er bij jou voor eigenlijk? Heb je veel uitgegeven?
Nog steeds geen verandering in bestelstatus en met mailen ben ik inmiddels gestopt want dat heeft weinig zin. Het bedrag valt nog wel mee, zo'n 50 euro. Tevens weet ik dat de bestellingen niet gaan binnenkomen maar het gedoe houdt mij toch meer bezig dan ik had gewild.