Dit ben ik :)

Stefan

New Member
19 mrt 2017
3
1
Trophies
2
Hallllooo ik zal me even voor stellen
Mijn naam is stefan bisschop ben 22 jaar woon in zeist en heb mijn nabv pas aan gevraag en als goed is is die onderweg hoop dat die snel komt nou ben even overal aan rond kijken wat voor dingen ik nou moet aan schaffen en wat voor wapen ik moet nemen dus tips zijn welkom hoop jullie is te zien op veld ben erg benieuwd hoe dat zou zijn
(misschien woon je wel in buurt van zeist en kunnen we is afspreken om over het airsoft te hebben)



Groetjes stefan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom naamgenoot!
Wij noemen het trouwens replica's, airsoft apparaten etc... maar geen wapens.
Veel plezier op het forum, en wie weet tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum!

Genoeg info hier te vinden om je opweg te helpen!
 
Welkom Stefan!

Misschien is de beste tip nog wel om de eerste keer eens als intro te gaan spelen, dan kan je eens rondkijken met wat voor replica's mensen rondlopen en vraag ze dan ook waarom juist die en op die manier krijg je een beetje een gevoel bij de voor en nadelen van de verschillende mogelijkheden.

In ieder geval alvast veel plezier met deze (veel te) verslavende hobby/sport!

Groet,
Peter
 
Welkom op het forum! Airsoft is de beste hobby ooit (en daarmee gelijk een van de duurste :p).

En een hele kleine tip: Misschien is het handig om wat punten en komma's in je zinnen te gebruiken. Dat scheelt ons een hoop gepuzzel ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw en TVDE
Welkom en wie weet tot op het veld. Belangrijke tip: zorg voor goede oogbescherming, mondbescherming en goede stevige schoenen.
 
Welkom!

Inderdaad, eerst een keer proberen als intro en dan beslissen ^_^