''Dit is zo F***ing VET!''

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tijs
  • Startdatum Startdatum

Tijs

Well-Known Member
4 apr 2016
71
22
Trophies
4
Ja, dat was mijn reactie gisteren nadat ik na nog geen 1 minuut spelen al gehit was.

Maarja we zijn hier om ons voor te stellen dus daar zal ik maar mee beginnen. Ik ben Tijs 18 jaar en woon in Uden, Noord-Brabant. Het laatste jaartje op de HAVO (eigenlijk is het de bedoeling dat ik nu aan het leren ben voor de toetsweek maarja... prioriteiten) En daarna naar Fontys in Eindhoven. Ik werk ook als koerier in mijn vrije tijd, vooral Hellofresh rond brengen (hoewel het wat rustiger is sinds de uitzending Zondag met Lubach over Hellofresh) maar ook folders en spoed ritjes naar een café bijvoorbeeld.

Vorig jaar ben ik erachter gekomen dat Airsoft legaal was in Nederland maar ik was toen niet oud genoeg en had er überhaupt geen geld voor. Dus wat filmpjes gekeken en wel al wat ''onderzoek'' gedaan maar toen is het toch een beetje weg gezakt.

1 Jaar later krijg in mijn YouTube ''Aanbeloven'' sectie een sniper filmpje van Novritsch en ik was meteen weer verliefd. Weer een heleboel ''onderzoek'' gedaan maar deze keer wat serieuzer omdat ik nu wel oud genoeg was en ook een bijbaan als koerier had. Heb toen na veel gelezen te hebben, besloten om toch maar eerst als introducé met een huur setje te gaan proberen.

Hoewel Uden een mooi groot dorp/kleine stad is, is het niet ideaal voor Airsoft want niks is echt dichtbij. Ik heb toen gekeken welke 3 locaties het dichts bij waren en heb toch voor Helenaveen gekozen omdat ik het speel veld er echt gaaf uit vond zien. Ik heb ook nog 2 vrienden weten over te halen om mee te gaan.