Hoi allen,
ik wil me Mk12 wat meer stylen als een DMR, dus silencer er op nieuw laagje verf en nieuwe stock er op, the usual.
huidige setup/looks:
nu zijn er een hoop dingen die ik nog niet weet dus wil wat zaken even op een rijtje hebben.
hebben jullie Tips / adviezen voor me zodat ik een goede overweging kan maken wanneer en hoe ik er mee aan de slag kan.
ik wil me Mk12 wat meer stylen als een DMR, dus silencer er op nieuw laagje verf en nieuwe stock er op, the usual.
huidige setup/looks:

nu zijn er een hoop dingen die ik nog niet weet dus wil wat zaken even op een rijtje hebben.
- Hoe kom ik er achter welke silencer er op me apparaat past?
- Als je van Stock wisselt hoe kom je er dan achter of je accu's nog in de nieuwe zouden passen?
- daarnaast lees ik vaak dat tamiya connectors *kut* zijn dus overweeg te wisselen naar Deans (kan ik er ook meteen een zekering tussen hangen.. zit niet standaard in het apparaat)
- als ik toch ga kloten met accu's e.d. waar moet ik rekening mee houden als ik op lipo overstap?
- ik wil me apparaat eigenlijk en desert kleurtje geven (onwijs cliché ik weet het) maar hoe kan ik me apparaat het beste preppen? ik wilde het ding eigenlijk gewoon helemaal uit elkaar halen en alle onderdelen spuiten maar ik krijg de loop schroef /moer /ding met geen mogelijkheid los? (zie screenshot)

hebben jullie Tips / adviezen voor me zodat ik een goede overweging kan maken wanneer en hoe ik er mee aan de slag kan.