Dragen van camo onderweg

Heb van teammaat gehoord dat airsofters vanaf balls and arrows naar de mac gingen met de glock nog aan de riem.
Daar gaat toch wel echt iets ver en moet je je echt na gaan waarom je zo'n nabv-pasje hebt gekregen.

Dit vind ik heel moeilijk te geloven. Als je dit doet ben je echt te achterlijk voor woorden...
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Dit vind ik heel moeilijk te geloven. Als je dit doet ben je echt te achterlijk voor woorden...

Het is absoluut zot, maar er zijn mensen die dit soort streken uithalen. Ik heb ooit eens een gast met een replicatas op z'n rug zien lopen waar de barrel er nog een flink eind uitstak, tie-ripje erom en klaar. Dat soort figuren mag je de pas acuut door midden knippen wat mij betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop
Ik kom regelmatig bij Ball&Arrows maar dat iemand na de skirm met zijn Glock of enig andere replica open en bloot van het terrein af komt, heb ik daar nog nooit mee gemaakt.
De NABV is daar toch regelmatig aanwezig of wel mensen die daar een functie hebben.
Indien dit idd gebeurt, mag er wel eens op gecontroleerd worden.

Mvg Roy

Heb van teammaat gehoord dat airsofters vanaf balls and arrows naar de mac gingen met de glock nog aan de riem.
Daar gaat toch wel echt iets ver en moet je je echt na gaan waarom je zo'n nabv-pasje hebt gekregen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Colkap
De ene keer heb ik mn camo broek en kisten al aan, de andere keer niet.
Vind persoonlijk dat dit ook wel kan, je hebt ook normale kleren met een camoprint en kisten zijn ook 'in de mode'.

Maar goed, altijd de kortste route heen en terug. Toch vind ik dat je door de drive heen moet kunnen rijden en dit in de auto op eten.

Heb van teammaat gehoord dat airsofters vanaf balls and arrows naar de mac gingen met de glock nog aan de riem.
Daar gaat toch wel echt iets ver en moet je je echt na gaan waarom je zo'n nabv-pasje hebt gekregen.

Dat laatste verhaal heb ik ook wel eens gehoord. Geen idee of het waar is, maar of het handig is.. best een understatement.
 
Mijn broer is er bij B&A zelf een keer op aan gesproken dat hij zijn magazijnen te zichtbaar verpakt had om mee terug te lopen naar de auto (openbaar terrein).
Vest lag bovenop in een kleding tas en er was een klein deel van een aantal magazijnen zichtbaar.
Bassie wou toch echt dat die magazijnen uit het zicht gingen voor hij van het veld af mocht.

Maar ja deze persoon werkt er niet meer, en was volgens mij ook de gene die hier het meest op gefocust was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en Colkap
Er lopen genoeg mensen met camo over straat.
Het wordt een probleem als je je helm en vest erover gaat dragen.
Verder moet je doen wat voor jou het beste aanvoelt.
Ik laat liever mijn replicas niet alleen omdat er een hoop geld en tijd inziet dus rijdt gelijk naar huis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie