Droom replica.

Kevin visser

Member
5 mrt 2018
17
8
Trophies
3
Hoi allemaal! Ik heb beetje op de forum rond gekeken en er viel me een ding op. Dat er geen topic is over "droom replica"

Dus de vraag in t algemeen: wat is jou ideale replica oftewel droom replica?

Ik hoop ooit in t bezit te komen van een daytona AK of m4

P.s excuses dat ik als kers verse member gelijk een topic open.

• Leuk
Waarderingen: Boudewijn en Sephi
AEK971 is toch wel een droom, dus LCT moet aan de slag :P. PP-91 die geen 800 euro kost is ook wel cool. Van dingen die al wel bestaan is het de LCT G3 dit ik nog wel graag wil hebben, maar het gewicht houdt mij een beetje tegen een XM8 maar dat is dan weer eentje vinden die gen3 is en het nadeel dat het niet het stevigste plastic is.

Mijn huidige droomreplica's heb ik inmiddels in mijn bezit: een Advanced Combat Rifle (ACR), ook wel bekend als de Masada, in de vorm van een ICS CXP Ape. En sinds dit weekend is daar een Special Forces Combat Assault Rifle SCAR-Heavy van VFC bij gekomen.

Misschien ooit op een mooie dag een MG42 aan de collectie toevoegen, alleen die prijzen...

• Leuk
Waarderingen: Kevin visser
Ik wil graag nog een minimi, een barret .50 sniper en een minigun. Gewoon omdat ik heerlijk met de minimi heb geschoten, de .50 sniper gewoon bruut is en een minigun, tja, denk dat het wel leuk zal zijn om met mijn postuur als een juggernaught met een minigun los te gaan.

ik heb denk ik al mijn droom replica te pakken de krytac trident crb/spr lijn van krytac bijde deluxe uitgevoerd uiteraad

• Leuk
Ik zou nog wel een keer een "EMG Sharps Bros 'warthog' licensed full metal aeg" willen. En dan de advanced rifle uitvoering.

Gewoon omdat die kicken is en fully licensed

• Leuk
ik heb eigenlijk op het moment helemaal geen droomreplica.... Maarrrrr vraag het over een uur nog maar eens want dan kan dat alweer veranderd zijn! :D

• Leuk
De feel die ik heb met een replica bepaald voor een groot gedeelte mijn droom replica, wat dat betrefd heb ik me ook meteen de juiste gekocht, namelijk de ics cxp uk ebb met mtr stock. Puur looks en real deal reputatie zou ik graag nog een goede p90 tegen het lijf lopen

• Leuk
hmm, ik heb eigenlijk al mijn droomreplica's: een daytona aks 74U en een a&k lr300 (nouja, de buiten a&k , rest aftermarket).

Er zijn maar twee replica's die ik nog wel zou willen hebben. De eerste is een realsword dragunov. Ik ben niet echt een sniper, maar om daarmee rond te kunnen lopen is toch wel erg vet.

De tweede is echt een droom droom replica. Als in: er is geen replica van. Dat is de an 94, misschien wel de ultieme doorontwikkeling van de ak familie. Prachtig apparaat en intern een waar meesterwerk.

• Leuk
Ik zou nog wel een paar modellen willen hebben. Eéntje die ik dit voorjaar wil halen is de G&G arp9. Ik vind CQB leuk spelen en heb m'n zinnen op het apparaat gezet sinds ik hem vorige maand bij bunker501 kon testen. Daarnaast een keer een brute minimi of m249 als support.

• Leuk
Ik heb ook nog wel een mooi lijstje!

-AK5C
-UMP
-HK416/417
-MP5
-M249 met een grote ROF
-SR25 DMR
-TM Glock18C
-2x Dessert Eagle GBB

En zo kan ik nog wel even doorgaan :)

• Leuk
Waarom 2 deagles? Reloads zijn een bitch als je met 2 pistolen rond rent... en bij tm zijn de magazijnen 45 euro/stuk..

Het verandert vast nog, maar voor nu;
TM M9 Tactical Master
HK MP5SD
TM M870 Breacher shotgun
TM HK416 Devgru

• Leuk