DSG Build 20:1 Siegetek Gears (Finished build)

Hmm, dat lijkt mij ook wel een tof idee. Een dagje/middagje/avondje sleutelen en testen/afstellen met een groepje. Voor mij is het sleutelen ook een groot deel van de fun van airsoften.
 
19de heb ik nog vrij in de agenda. Dan zou ik ook kunnen komen. Eens kijken of ik dan de kinderziektes uit de AUG kan halen.
 
19de heb ik nog vrij in de agenda. Dan zou ik ook kunnen komen. Eens kijken of ik dan de kinderziektes uit de AUG kan halen.

Ik had ondertussen het al nagevraagd en heb dan vervoer dus denk dat ik die avond daar wel ga klussen aan het een of ander. Als er mensen nog uit omgeving Tilburg mee willen rijden dan, dat kan ook waarschijnlijk wel.
 
Ik wilde eerst de 19de naar het NABV centrum gaan maar gezien ik nog zoveel werk moet doen voor andere wat ik beter hier kan doen (barrel lapping) ga ik denk ik een paar weken later door de week of op een zaterdag zodat ik dan mijn eigen spul ook kan testen.
 
Uhmagerd, recentelijk nog wat dingen verandert en hij schiet nu eindelijk 310-320 FPS nog niet heel stabiel dus moet de tappet plate nog wat fine tunen, maar ben al blij dat ik niet vast zat met een air leak en een FPS van 250. Zondag in Arnhem lekker mee gaan spelen plus het word tijd dat ik maar eens mijn AK open trek.

Dingen die ik de laatste keer heb veranderd:
- G&G shell ipv Lonex shell:
- Pistol grip aangepast zodat deze niet op de body kan drukken, dit kan soms voor motor mis alignment en nozzle mis aligment oftewel FPS issues.
- Nozzle vervangen, ene liep beetje stroef dus vervangen, maar is waarschijnlijk niet de veroorzaker.
- Cylinder vervangen ook waarschijnlijk niet de veroorzaker van mijn problemen, maar het kan altijd zo zijn.

Gok dat het of de pistol grip was die zorgde voor mis alignment van de nozzle of dat de Lonex shell niet goed werkte met de G&G body, gezien ik dit ook al een keer eerder had in een andere G&G replica met een Lonex shell.

Bonus clip van de trigger pull van een flat trigger met BTC en G&G shell:
 
goed bezig rebel mijn tip voor de nozzle is het aanhechtings punt invetten wat op de cylinder head zit.
hiermee kreeg ik in mijn geval een aardig fps boostje van 30 fps ten opzichte van wat het eerst was:)
 
goed bezig rebel mijn tip voor de nozzle is het aanhechtings punt invetten wat op de cylinder head zit.
hiermee kreeg ik in mijn geval een aardig fps boostje van 30 fps ten opzichte van wat het eerst was:)

Thanks en doe dit meestal wel, maar zal het de volgende keer dat hij open gaat zeker kijken of dit nog een verschil maakt.
 
Bump

Hey Rebel, Ik kwam bij deze post uit via de gouwe ouwe goegel op zoek naar goede dsg of ssg builds. nu 2 jaar later vraag ik me af of je hier nog wat mee hebt gedaan? ben je er nog tevreden van, zou je dingen anders doen of zou je zelfs een SSG build verkiezen boven de DSG.

Ik ben op zoek naar een strakke betrouwbare build met bijna perfecte triggerresponse voor de speedqb toernooien. (komend weekend speel ik mijn eerste in geldermarsen, begin oktober in bunde of helenaveen mogelijks en dan half oktober in rotterdam op dreamhack)

benieuwd naar je mening.
 
Het is al 2,5 jaar geleden lol, nee deze heb ik gedisbanned al een tijdje geleden. Wel eentje opgebouwd op een extra lower maar nooit iets mee gedaan omdat ik altijd bezig was. Op het moment ligt airsoft bij mij ook volledig stil, geen interesse.

Qua nut als je puur iets wil voor CQB dan is het zeker wel tof om een DSG te hebben, gezien ze relatief makkelijker zijn dan een hele hoge RPS SSG build, maar puur voor trigger response zou ik zeggen dat het nou niet een must is.
 
Terug
Bovenaan