Een discussie over veldhuurders

@Maffo , ik denk dat zoiets een redelijk ideale oplossing zou zijn in de ideale wereld. Dit zou dan in mijn ogen vanuit de NABV moeten komen. Echter als ik weer de email en persverslag zie over de nieuw toegestane granaat van de week, heb ik het gevoel dat de NABV dit niet kan regelen. Als ze zelfs al niet eens een fatsoenlijk persverslag kunnen schrijven of kunnen onderbouwen waarom bepaalde granaten wel of niet kunnen, denk ik niet dat we hen dit soort trainingen zouden moeten laten (willen) geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Het is zeker een ideale oplossing die ik niet in de nabije toekomst realiteit zie worden. Daarvoor zijn er teveel legale obstakels en onduidelijkheden die eerst zouden moeten worden opgeruimd.

Maar het is fijn om na te denken over wat ideaal is en dan pas wat realistisch, geeft perspectief. Ik denk dat de nabv wel degelijk dit aan zou kunnen en dat het granaat probleem een oneerlijk voorbeeld is, al zijn de problemen daaromheen ook gebaseerd op het probleem dat de wetten onduidelijk zijn.
 
Goed topic!

Ik ben zelf (vroeger, toen we nog hipsters waren ;) ) in België begonnen met een G36 en een overall. Schoot aardig voor mijn gevoel. Maar je weet natuurlijk wel dat de rest het veel makkelijker gaat hebben. Als dat er ook in zit, is het ook niet zon probleem. Dan ervaar je het spel en weet je dat het alleen maar beter kan worden. Hadden toffe bivakmaskers meegenomen en werden al door andere spelers afgeraden die op te zetten. Anders zou je brill beslaan en zag je niets meer.

Volgens mij is dat op de korte termijn de beste actie zoals anderen hier ook al doen. Beginners helpen. Ik heb ook al een hoop mensen gewezen op de chicken-leg elleboog als ik langsloop. Die tip heb ik in België zelf gekregen toen we aan het spelen waren bij mx-p (durf het bijna niet te zeggen ;) ;) ).

Met onze intro dagen zetten we er daarom ook altijd een SL op, die alleen maar stuurt en laat zien waar mensen kunnen zitten, hoe ze naar voren kunnen en hoe je kunt samenwerken met andere squads. Dan maakt het qua gear niet eens uit, maar zie je wel hoe leuk deze sport kan zijn.
 
De introdagen van acn zijn denk ik een van de beste mogelijkheden voor introducees om kennis te maken met de sport. Niet alleen is het leenmateriaal net even wat beter, maar bovenal gaat het om de begeleiding die een dag maakt. Jammer dat ze niet al te vaak worden gehouden eh? Mocht je daar nog hulp bij nodig hebben, lemme know.

Maar ook hiervoor moet je maar het acn (forum) vinden om mee te doen en het geluk dat de introdag spoedig is. Ook degene die proberen los introducees mee te nemen zijn met weinig en je moet dan ook weer het geluk hebben dat ze spoedig gaan. Daarom vindt ik het belangrijk dat er ook aandacht uitgaat naar huurkits op velden, nog steeds de meest toegankelijke manier om kennis te maken met airsoft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik wil me ook wel aansluiten bij maffo, wanneer er hulp nodig is tijdens een introdag sta ik daar ook nog wel voor open.
 
De introdagen van acn zijn denk ik een van de beste mogelijkheden voor introducees om kennis te maken met de sport. Niet alleen is het leenmateriaal net even wat beter, maar bovenal gaat het om de begeleiding die een dag maakt. Jammer dat ze niet al te vaak worden gehouden eh? Mocht je daar nog hulp bij nodig hebben, lemme know.

Maar ook hiervoor moet je maar het acn (forum) vinden om mee te doen en het geluk dat de introdag spoedig is. Ook degene die proberen los introducees mee te nemen zijn met weinig en je moet dan ook weer het geluk hebben dat ze spoedig gaan. Daarom vindt ik het belangrijk dat er ook aandacht uitgaat naar huurkits op velden, nog steeds de meest toegankelijke manier om kennis te maken met airsoft.
Thanks!! :) En bedankt @Paranoid ! Als we er weer één organiseren en we handjes nodig hebben weet ik jullie te vinden :D