Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Leverancier ( Hes van Zweeden ) gevraagd of er niet een lichter veertje voor de CP 99 te krijgen is hahahah. Realiseer me ineens dat het met Co2 schiet en de veer alleen voor de blow back is.
Hahahah wat brilliante vraag. Ik ga me nu even schamen.
Ik kan me voorstellen dat de winkelier voorstelt om wat dikker gas te gebruiken. hahah.
Ja gas kan wat verschil maken en de nozzle. Dat was bij mijn M9 ook even de vraag. Of dat gebeuren moest omdat die ook nog wel eens hot kon schieten.
Maar dat was gelukkig niet nodig. In ieder geval is een side-arm absoluut geen vereiste. Dit is pas het eerste jaar dat ik er één heb en dat is vooral voor de heb en de awesomeheid. Voor een toffe dag merk je geen verschil
Redrum, ik heb 1 high cap en 2 mid caps bij de AK dus dat is genoeg. Maar voor de kortere afstand leek het mij leuk om een pistool erbij te hebben. Ik heb een Mauser 1938 liggen die moet je voor ieder schot de veer spannen. Deze wilde ik eigenlijk retour sturen naar Kotte & Zeller in Duitsland. Hij schiet 270 fps.
[/img] Is prima voor kort.
De CP 99 hou ik dan maar voor target schieten. Hij was zeer betaalbaar. Met verzenden 75,15 en dat is voor een blow back Co2 heel netjes.
Als je een side arm koopt om mee te skirmen zorg dan dat je of een merk koopt waarmee je gegarandeerd safe zit of zorg ervoor dat je van tevoren weet welke fps je van je mogelijke aankoop mag verwachten.
Ik zie nog teveel posts op fora van " ik heb xxx gekocht en het schiet te hard, kan ik daar wat aan doen?" (Zeker bij budget aa's is dat antwoord meestal "nee"). Met een beetje lezen/vooronderzoek kunnen mensen zich een hoop geld en teleurstellingen besparen.
Nou daar heb je wel een puntje Oddball, maar soms willen advertenties nog wel eens overdrijven. Chrono met een waanzinnig lichte bb ofzo. Had niet gedacht dat het zo erg zou zijn en dat hij na een paar schoten wel zou zakken. Heb nog een veer gun en die komt niet voorbij de 270 a 280 dus zit goed. Ik heb wel geinvesteerd in een chrono dus sta op de skirm niet voor een verassing !
Idd wat Oddball zegt is een heel goed punt. Mijn M9 had gelukkig wel een downgrade alternatief via een andere nozzle. Vandaar dat ik de gok wel aandurfde. Maar dat heb ik van te voren wel eerst uitgezocht ja.
Ja inderdaad daar ben ik afgelopen weekend wel achter gekomen haha.
Heb inmiddels via Youtube een paar clips gevonden die over het downgraden van deze replica gaan.
Word wel weer een werkje maar kan net even er voor zorgen dat hij netjes zn ding doet met 0.20 gr.
Er is ook een Duitser die heeft een filmpje gemaakt en daarin laat hij zien dat door wat boren er meer vermogen naar de blowback gaat en minder naar de bb !
Maar ja ehh boren in een nieuwe replica is ook weer zo suf.
Hahahah oke. Misschien moet ik me daar eens in verdiepen. Heb mn AK ook van volledig nieuw loopwerk voorzien, maar die was dan ook echt stuk.
Ik heb ook een filmpje van iemand die en metalen ring toevoegd op de nozzle. Of dat nou de oplossing is weet ik niet. Het is niet een superhandig ding om open te maken maar daar kom ik wel uit. Dit weekend eens kijken wat ik er mee kan.
Volgens mij is deze enkel single-shot als ik mij niet vergis?
NABV regels :
. De maximale mondingssnelheid (feet per second) tijdens reënactment zijn als volgt: a. Alle apparaten met full auto mogelijkheden: max. 360 Fps b. Alle apparaten met enkel single shot mogelijkheden: max. 450 Fps c. Alle apparaten met ‘Bolt-Action’ of S-AEG met minimaal 2 seconden ingebouwde vertraging mogelijkheden: max. 500 Fps d. Alle airsoftapparaten welke niet vallen onder bovengenoemde categorieën: 360 fps
Dus je bent afhankelijk van de Orga waar je wilt gaan spelen of ze het toestaan. Volgens NABV regels wel in ieder geval.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.