Een Fps probleempje.

Volgens mij is deze enkel single-shot als ik mij niet vergis?

NABV regels : 

. De maximale mondingssnelheid (feet per second) tijdens reënactment zijn als volgt: a. Alle apparaten met full auto mogelijkheden: max. 360 Fps b. Alle apparaten met enkel single shot mogelijkheden: max. 450 Fps c. Alle apparaten met ‘Bolt-Action’ of S-AEG met minimaal 2 seconden ingebouwde vertraging mogelijkheden: max. 500 Fps d. Alle airsoftapparaten welke niet vallen onder bovengenoemde categorieën: 360 fps

Dus je bent afhankelijk van de Orga waar je wilt gaan spelen of ze het toestaan. Volgens NABV regels wel in ieder geval. :)

Aangezien replica's boven de 360 FPS op de overig velden een minimum engagement distance hebben van 15 m hebben, vraag ik me af of het wel zin heeft om er dan mee te gaan spelen (het blijft een pistool welke als doel CQB heeft) .

IK ben ook benieuwd of je er zelf nog voor wil gaan staan met die FPS op 15 m. Volgens mij komt hier het geval "gezond verstand " om de hoek kijken.

Inmiddels vraag ik me af of ik zowiezo wel een sidearm ga gebruiken.  Vind dat schieten van dichtbij toch al niet zo. Beetje te fel vind ik dat.  Ik ga deze week eens kijken of ik hem kan downgraden. Anders alleen voor target practice.