Een jaartje nieuw

AirMerc

Member
3 feb 2018
5
0
Trophies
1
Dag allen,
Ben een jaar geleden begonnen met Airsoft. Helaas door drukte en omstandigheden niet veel actief kunnen zijn ( twee keer geschoten in Geldermalsen).
Om deze reden (en ziet er naar uit dat dit komend jaar zich herhaald) zal ik helaas mijn compleet bijelkaar vergaarde nieuwe uitrusting gaan verkopen. Deze zal ik aanbieden onder het juiste topic.

wat jammer! soms komen er dingen tussen waardoor er keuzes gemaakt moeten worden.

het gaat je goed. hoop dat je in je andere topic je spullen naar waarde mag en kan verkopen.

Jammer! Soms zit "de leven" lekker in de weg :(

Yip. Das waar. Heb in elk geval mijn gear hier op het forum uitgestald ("marktplaats") en kan een beginner direct "de bossen in".

Welkom! Jammer dat je inderdaad moet stoppen, wellicht dat je een keer met een forumlid mee kan als introducé.

Jammer om te horen! Zien we niet vaak; dat ze moeten vertrekken. Zal vast een weloverwogen keuze zijn geweest.

Mocht je toch weer eens mee willen, meld je dan zeker; zullen vast mensen zijn die je graag meenemen (misschien wel met je eigen gear dan!) ;)

Hey Joris,
Soms moet je inderdaad bij drukte etc. prioriteiten stellen. Bedankt voor je reactie.