Een nieuwe Airsoft liefhebber.

Arjan

ACN Medic
15 okt 2014
403
188
Trophies
22
Hoi mijn naam is Arjan Kerkhof en ik kom uit Veldhoven (Noord-Brabant).Sinds dat airsoft Legaal is geworden in Nederland ben ik van alles gaan zoeken om meer van de sport te weten te komen.Sinds vorige weekend heb ik mijn eerste Skirm gehad bij Balls and Arrows waardoor ik met nog meer zekerheid kan zeggen dat ik deze sport wil gaan beoeffenen.
Zie jullie misschien wel bij de volgende Skirm
Mvg Arjan

Hey Arjan,
Welkom op het ACN forum :)
Gezicht komt me bekend voor van vorige week ;)

Klopt ben vorige week voor het eerst geweest. had allang eerder willen komen komen maar de geboortes van mijn zonen stond dit in de weg :)
Ps.was jij niet een van de tweelingen ik denk Sebastiaan

@Arjan klopt ik ben inderdaad één van de tweeling. En de naam heb je ook nog in één keer goed... Kunnen sommigen nog wat van leren ;-)

hahaha @Eviltwin-NL sorry man :( 
Maar welkom Arjan! Leuk dat je je hier hebt aangemeld :D En de geboortes van je zonen, dat is ook wel aardig belangrijk ;) Logisch dat je nog niet bent gaan skirmen daardoor. 

haha! Jij hebt toch ook even een maandje of twee verlof genomen ;) ? Of herinner ik dat verkeerd :o 

@Jan bedankt volgens mij heb ik jou vaker gesproken. Ook tijdens de introductie afgelopen zaterdag. Heb toen ontzettend genoten van het spel en gemoedelijke sfeer die er hing

Hi Arjan, ja aan je profiel foto te zien hebben we elkaar daar wel gesproken ja! Leuk om te horen ^_^ Dat was precies de bedoeling :D 

Ik heb 1 maandje verlof genomen @Jan :-PToen trok ik het niet meer en moest gewoon weer knallen hahahaha

Hi Arjan...
welkom op de forum... zat je in de rode of de blauwe team bij balls and arrows?

Oké... Daar zat ik ook bij... ik was de enige met een helm in de rode team...

nee @arjan.... ik had een woodland camo broek met zwarte sniper boots en een zwarte jasje en later een grijze camo trui en leger groene combat helm.....