Een nieuwe beginner, even voorstellen!

Kevinvr

Well-Known Member
20 feb 2018
464
341
Trophies
16
Hallo allemaal!

Een collega (collega1) vertelde mij laatst dat hij aan airsoft deed, en heeft mij en een andere collega (collega2) eigenlijk voorgesteld aan deze sport. Hoe meer ik er over gelezen en gezien heb, hoe meer ik er zin in heb.

Ik ben Kevin van Ravenswaaij, 25 jaar jong, en woon in midden Nederland. op dit moment is mijn VOG in behandeling. Binnen airsoft lijkt het me fantastisch om als een gek te rennen, flanken, en strategische posities in te nemen.

Oorspronkelijk zou ik samen met collega2 mee gaan met collega1 naar Dark Forest komende zaterdag als introducées, maar helaas kan collega1 niet meer. Maar collega2 heeft zijn pas al, en dus is nu het plan dat hij mij als introducé mee neemt, omdat we er toch erg zin in hebben.

We zijn wel complete noobs, dus ik ben benieuwd of er anderen zijn die gaan en ons het een en ander willen laten zien. Ik zal deze vraag trouwens ook in het Skirms forum plaatsen.

Enfin, dat was een kort verhaaltje over mij, hoop spoedig met mensen kennis te kunnen maken!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
welkom Kevin, leuk om te horen dat je trip alsnog doorgaat! Mocht je vragen hebben stel ze gerust, en kijk ook even in de beginnershandleiding hieronder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Dank allen! Heb er zeker zin in. Zal de guide even doornemen Maffo, thanks!
 
Hey allemaal,

Aangenaam kennis te maken. Ik ben collega2, Johannes! We hebben er veel zin in. Ook ik zal de guide even doornemen. Ben echt super benieuwd naar alles.

Tot later!
 
  • Leuk
Waarderingen: Quickjo1nt
Hey Joey, maak even een nieuw voorstel topic voor jezelf aan zodat je jezelf kan introduceren!
 
Welkom!

Volgens mij is dit naast "Ik kwam het tegen op Youtube" reden nummer 2 om te gaan airsoften. Ik hoorde het van een collega ^_^
 
Welkom!

Volgens mij is dit naast "Ik kwam het tegen op Youtube" reden nummer 2 om te gaan airsoften. Ik hoorde het van een collega ^_^
Ja dat klopt. Ik ben zondag met het werk wezen airsoften. Een collega heeft inmiddels aanvraag nabv lopen en meerdere zijn al op zoek naar replicas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan