Een nieuwe Belg..

Mirko

Active Member
11 feb 2018
37
12
Trophies
3
Hoi allemaal,

Mijn naam is Mirko, kom uit Overpelt (België) en sinds 2016 ben ik in aanraking gekomen met airsoft.
Mijn eerste aanraking hiermee was op mijn vrijgezellenfeest en dat draaide positief uit, als gamer speel ik graag shooters :-).

Sinds een 6tal maanden heb ik mijn eigen replica (Classic army M4 carabine) en mijn side arm (KWC Colt 1911 gbb)
Ik heb vooral indoor (CQB) gespeeld op een terrein niet ver van thuis af. (AirSoftLimburg)

Ik ben hier terecht gekomen nadat ik info aan het zoeken was over mijn volgende aankoop (Bar 10 gspec)

Hopelijk zien we elkaar eens op het veld als ik de eerste stappen zet richting het outdoor skrimmen!

Greetz!!!

• Leuk
Waarderingen: Jan
Bedankt allemaal voor de verwelkoming.
Plannen om te gaan skrimmen in NL? Zeker :-) ik ben zoals in de verwelkoming gezegd nog maar actief op 1 veld.

Thx allemaal!
Ondertussen dankzij dit forum begonnen aan mijn Bar 10 G-Spec.
Momenteel vrijwel zo goed als alles erin zitten. Enkel nog fine-tunen en een goed smeren...

Hi Mirko!

Mooi zo! Succes met je Bar10!

Thx, ga het nodig hebben al vind je gelukkig veel info online, op het forum hier en youtube (deze bron laat me ook vaak met vele vragen zitten)
:-)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom. Dankzij jou weet ik nu weer een locatie niet zo ver bij mij vandaan, thanx.

• Leuk
Waarderingen: Mirko