Een productie fout?

Bryan SMit

Member
8 sep 2020
7
0
Trophies
1
Hey Airsofters,

Ik gebruik nu ongeveer 2 maanden lang mijn ICS CXP M.A.R.S SBR. Nu ben ik 2 dagen na aankoop terug gegaan naar de winkel waar ik de replica gekocht heb, omdat ik vond dat de mag release erg ver naar binnen steekt, waardoor dus magazijnen niet soepel in het slot klikken als het ware. Er is mij vertelt dat dit moet slijten, maar na 2 maanden spelen lijkt het mij dat dit dan al wel had moeten blijken. Echter merk ik hier helemaal niks van.

Ik heb hier 2 situaties waarvan de ene van mij is, en de ander heb ik op internet gevonden.

huidige-status is mijn situatie;
de screenshot is hoe het hoort te zijn.

Wat moet ik hier mee doen na 2 maanden skirmen? Terug gaan naar de winkel en het op de garantie spelen. Of moet ik dit zelf gaan fixen, ik erger mij er wel aan namelijk.

Ik hoor graag antwoorden terug!

Bijlagen

• huidige-status.jpg
    huidige-status.jpg
    70,9 KB · Weergaven: 214
  • Screenshot_17.png
    Screenshot_17.png
    622,8 KB · Weergaven: 195
Ik zeg altijd als je hem nog zo kort hebt, terug gaan en garantie claimen

• Leuk
Waarderingen: Crix
Het is 2020: in 1960 moesten nieuwe dingen (zoals bijvoorbeeld auto's) nog wel eens inslijten voordat ze echt optimaal functioneerden.

Tegenwoordig is het een manier om een klant af te wimpelen; dingen slijten alleen nog bij veelvuldig gebruik en dat noemen we dan gewoon slijtage: knopjes raken wat losser, haakjes raken hun scherpe kantjes kwijt, dat soort dingen en als de slijtage te veel wordt, dan vervang je het onderdeel.

Van uit de doos moet een apparaat direct goed werken, bij jouw replica zit er gewoon iets scheef of is het knopje niet zonder bramen uit de knopjesfabriek gekomen.

• Leuk
Waarderingen: Solstice