Een re-enactor die airsoft erbij wil gaan doen

No4 commando

New Member
3 nov 2015
1
0
Trophies
1
Hallo iedereen,

Mijn naam is Bob Koster ben 28 jaar en woon bij kwadendamme (ligt bij goes) ik ben al een aantal jaar actief als re-enactor van de 2de wereld oorlog.
Binnen de re-enactment doe ik veel op het gebied als infanterist of als combat medic.
Ik heb zelf veel ervaring met mock battle's waar we ook een gevecht na spelen met wapens en losse flodders.
Tevens heb ik meerdere tactieken van de Amerikanen Canadezen Engelsen en diverse commando eenheden mogen testen en uitproberen.

Nu ben ik al een tijdje airsoft in de gaten aan het houden om dit naast de re-enactment te gaan doen als extra toevoeging aan de hobby.

Nu hoop ik een keertje mee te kunnen doen aan een openbaar event of aan een introductie dag om meer te weten te komen over deze sport en om hem in de toekomst zelf te gaan uit oefenen.

Groeten bob

Welkom Bob!

Gaaf is dat re-enactment. Heb een aantal maanden geleden een re-enactment battle gezien in Brielle. Compleet met Halftrack en al. Heel indrukwekkend.

Ik neem aan dat je met airsoft ook voor een WO2 kit gaat? Zit hier nog iemand op dit forum die een Amerikaanse WO2 kit gebruikt.

Alvast veel speel plezier, en stel gerust vragen!

-Roel

Ha Bob, Welkom hier.

Mooi om te zien dat re-enactors het bruggetje naar de Airsoft sport ook zien. Ikzelf heb ook vele WO2 events bijgewoond, welliswaar als bezoeker, maar werdt wel een beetje vaste hap. Grootste evenement was het Market Garden weekend, zeer indrukwekkend. 

Mocht je nog op zoek zijn naar WO2 spul, ik heb nog een mooie combat medic helm ( repro, maar wel mooi ) 

Groeten,

Strelok

Hey Bob,

Welkom!!

Qua re-enactment en airsoft zal het in nederland niet veel verder gaan dan je eigen gear helemaal in een stijl brengen die je aanspreekt.