Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey mooie review en heel herkenbaar. Laatste 2 skirms bij balls en 1 bij veluwe airsoft ook in mijn eentje gegaan. (Vrienden met wie ik mijn eerste 3 skirms deed zijn afgehaakt). Zit nu op skirm nummer 6 maar ben nog best wel noob. Beetje onwennig als je daar zo aankomt en dan contact moet maken mensen is ook niet mijn sterkste punt. De laatste keer kwam ik in de middag bij een heel tof groepje en was mijn dag ook weer geslaagd. Mijn ervaring tot nu toe is dat je altijd wel aan kan sluiten en de mensen super chill en behulpzaam zijn. Ben wel beetje opzoek naar meer 'lonewolfs' om vaker te skirmen. Had o.a. ook gereageerd op je bericht balls and arrows 30 april... maken we er een leuke dag van! Behalve dan... Wil je graag skirmen en zoek je gezelschap kan je mij altijd contacten!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.