eerste keer skirmen

samsam

Member
29 aug 2018
5
2
Trophies
2
hey airsofters van nederland,

ik ga zondag de 23 voor het eerst skirmen bij bunkerhill maar ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor wat ik allemaal mee moet nemen. ik krijg een starterpack van bunker hill en daar zit dit in:

• Veiligheidsbril
  • Veiligheidsvestje
  • Tactical vest
  • Een Airsoft Apparaat naar keuze
  • 1x magazijn

Welkom op het forum

Genoeg eten en drinken, het is natuurlijk nu al minder warm maar alsnog je bent de hele dag actief, voor de rest is het slim om een gezichtsmasker te halen als je liever niet met plekken naar school, werk of etc. wil. Men probeert natuurlijk zoveel mogelijk op het lichaam te schieten maar het kan niet vermeden worden.

• Leuk
Waarderingen: samsam
Welkom op het forum

Genoeg eten en drinken, het is natuurlijk nu al minder warm maar alsnog je bent de hele dag actief, voor de rest is het slim om een gezichtsmasker te halen als je liever niet met plekken naar school, werk of etc. wil. Men probeert natuurlijk zoveel mogelijk op het lichaam te schieten maar het kan niet vermeden worden.

Welkom!

Gezichtsmasker is idd wel een goede zelf ben ik er niet een fan van om ze te dragen want ik vind ze gewoon echt irritant zitten dus ik hou me mond gewoon dicht als ik schiet. Vorige keer bunkerhill was iemand achtermij wel op zijn tand geschoten en met resultaat zijn tand was er voor een stuk eraf! Het is maar net wat je fijn vind!

Neem goede Schoenen mee dat is ook belangerijk bergschoenen iets wat je weerstand bied in je voeten! Het blijft een stuk bos en er liggen overal takken dus goede schoenen is een must!

Misschien iets van camo kleding als je dat hebt en iets wat vies mag worden want dat word je zeker!

Ps. Ik ben er het hele weekend ook als je al vragen hebt kan je me altijd dingen vragen :)

Welkom. Raar dat ze geen gezichtsmasker voorzien. Is niet meteen iets wat een niet-airsofter zelf al heeft. En wat mij betreft een must, ook al is het irritant.

Ik draag zelf altijd een petje en handschoenen. Een BB op de vinger of voorhoofd is zo alvast iets minder pijnlijk.

Welkom op het forum. Kan alleen maar benadrukken wat er al gezegd is.

Allereerst welkom, ik had mijn eigen goggles en facemask ook al vóór mijn eerste skirm. Handschoenen had ik nog niet en meteen bij de eerste 2 skirms erop gehit wat resulteerde in bloedingen.

Welkom op het forum! Meshmasker is erg handig. Maak buddies op de skirm, blijf vooruit gaan en bedenk: Als je niemand ziet zit je fout, als je iemand ziet moet je nog 20 meter vooruit, als je wordt beschoten zit je goed.

Welkom!

Gezichtsmasker is idd wel een goede zelf ben ik er niet een fan van om ze te dragen want ik vind ze gewoon echt irritant zitten dus ik hou me mond gewoon dicht als ik schiet. Vorige keer bunkerhill was iemand achtermij wel op zijn tand geschoten en met resultaat zijn tand was er voor een stuk eraf! Het is maar net wat je fijn vind!

Neem goede Schoenen mee dat is ook belangerijk bergschoenen iets wat je weerstand bied in je voeten! Het blijft een stuk bos en er liggen overal takken dus goede schoenen is een must!

Misschien iets van camo kleding als je dat hebt en iets wat vies mag worden want dat word je zeker!

Ps. Ik ben er het hele weekend ook als je al vragen hebt kan je me altijd dingen vragen :)

ik haal gewoon me kunst gebit der uit hahaha

• Leuk
Waarderingen: Twinfromhell