Eerste replica AKS-74M binnen (foto's) - FPS test vragen

10 euro?!? 7 keer testen en je had net zo goed er zelf z1 kunnen halen! Helaas heb ik d'r nog geen 1 zit wel in de planning. Komt ergens volgende maand. Dan is testen geen probleem :)

op airsoft.nl forum staat lijst met mensen die FPS meter hebben. Je kan ook kijken of er event bij je in de buurt is en orga contacteren of je in het begin even FPS mag meten.

Wij hebben er 1, maar wonen in Kampen.
Zal dus nog zo`n 45 minuten rijden zijn.

Misschien een keer met paitball world Arnhem bellen kijken of je daar wat kan regelen?

@Twinfromhell Thanks, ik heb ze inmiddels gemaild over of ik een FPS meting bij hun kan en mag doen.

@Toothpick Dankje, ik wil hem liever eerst voor een event opmeten gezien ik geen flauw idee heb hoe hard hij schiet. Is ook m'n enige replica en dan kan ik hem straks niet gebruiken.

<a rel="nofollow" target="_blank" href="http://www.airsoftclubnederland.nl/forum/profile/Sander">@Sander</a> Bedankt! Heb em nu in de verpakking gehouden en in m'n wapentas gedaan.

Kost gewoon 10 euro om de FPS van m'n replica te meten bij Hes van Zweeden... pfff. Had ze gemaild.

Iemand in de buurt van Arnhem met een Chrono waar ik de FPS mag meten? :)

Heb een chrono hier in houten als je het wil testen maar echt in de buurt is het ook niet.
En 10 euro voor een chrono bij van zweden dat vindt ik wel erg belachelijk. :|

@Pafkoes Airsofters noemen het geen wapens maar airsoft apparaten of replicas. Het zijn namelijk geen wapens en er zijn gevallen bekend van politie aan de deur omdat de buurvrouw de hele tijd gepraat over wapens hoorde :)

@Sander Thanks, ik zal het overwegen ;)

Misschien maak ik zo even een topic aan gericht op of iemand in de buurt een Chrone heeft waar ik een FPS op mag doen.