Eerste Replica

Tim Sparla

Member
23 okt 2017
7
1
Trophies
2
20180408_203401.jpg
Hallo,
Ook redelijk nieuw in de airsoft wereld. Donderdag mijn eerste replica binnengekregen. Asg evo scorpion 3 a1.
Ik ga hem volgende week eens uittesten bij unit 13, ben benieuwd!

Zijn er nog leuke speelvelden regio Limburg/België Die ik echt eens bezocht moet hebben?

Groetjes Tim

Laatst bewerkt:
Welkom!

Leuke keuze als replica zo'n Scorpion. Ik heb ze nog niet zo vaak gezien in het veld.. Ik hoop dat hij je bevalt!

Qua velden ben ik alleen nog maar in nederland geweest, dus Bunkerhill in Daarle, en Delta 19 in Gasselte. Beide velden is voor mij rond de 2 - 3 uur reizen maar het zeker waard!

Binnenkort ga ik eens bij Airosft No Limit Landgraaf kijken, hopelijk is dit voor herhaling vatbaar!

• Leuk
Waarderingen: Tim Sparla
Vette replica man! Zie je niet veel en hoor er veel goeds over. Vooral de internals!
Ik zou ook even checken naar die gevangenis in Breda, daar was binnenkort ook iets, alleen ben het een beetje kwijt. Erg leuk voor je CZ vanwege de korte afstanden!

• Leuk
Welkom op het forum. Ben ook erg benieuwd naar je replica, wil er zelf ook nog 1tje halen (of de HPA versie) wamt hoor een hoop goede dingen er over.

• Leuk
Welkom en waarschijnlijk zien we ons volgende week bij unit. Nice replica.
De week erna word het zeer waarschijnlijk landgraaf voor ons. Is een nieuw veld. Verder is er nog in weert een veld te vinden. Dat is toch allemaal wel in de buurt.

• Leuk
Welkom en waarschijnlijk zien we ons volgende week bij unit. Nice replica.
De week erna word het zeer waarschijnlijk landgraaf voor ons. Is een nieuw veld. Verder is er nog in weert een veld te vinden. Dat is toch allemaal wel in de buurt.

Nice dan moet ik dat eens in de gaten houden!!! Thanks voor de info.
Laat eens weten wat jullie bevindingen zijn van dat veld in Landgraaf.
Wij zijn zaterdag van 10 tot 16 op veld 1 bij unit 13.
Groeten

Oh ok. Wij gaan naar het q131 event wat om 17:00 begint. Landgraaf is super. Nog wel werk aan de winkel maar een heel erg uitdagend landschap. Wij zijn de first one geweest vorig weekend. De 22e is daar ook weer een event waar we waarschijnlijk heen gaan. We zijn er alleen nog niet helemaal uit wie van ons kliekje mee gaat.

• Leuk
Hé, welkom op het forum. Toffe replica! En hoe zit 't met de rest? Erg benieuwd naar je loadout! :-)