eerste skirm, wat kan ik verwachten en wat moet ik meenemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kryx
  • Startdatum Startdatum

Kryx

New Member
21 mrt 2016
2
0
Trophies
1
hey

Mijn naam is peter, ben 19 jaar en kom uit almere. Ik ga voor het eerst op een skirm bij balls and arrows in lelystad, maandag 28 maart (paasskirm). ik heb geen idee hoe zo'n dag verloopt en wat je kan verwachten. ik heb me via de site van balls and arrows aan gemeld als introducee samen met een huur kit elite. maar wat moet ik veder zelf meenemen zoals eten of drinken en waar kan ik mijn persoonlijke spullen laten?

mvg
peter

Welkom!

Hetgeen je mee moet nemen is een geldig ID-bewijs, wat te eten en te drinken voor de pauzes (ook wel daar te koop), en wat geld / pinpas omdat je daar ter plekke ook nog BB's moet kopen.

Verder dien je een dosis zin mee te nemen, en een paar zakjes fairplay is ook handig ;)

Hey en Welkom Kryx,

1e skirm is altijd epic in mijn mening...

Je zult veeeel lopen tenzij je 100% defensief speelt, maar dit is de 1e keer altijd ff aftasten. Ik zou zo weinig mogelijk belangrijke spullen meenemen. Ikzelf heb mijn spullen wel op zak, daar mijn uitrusting dit goed toelaat. Houd in je achterhoofd dat huursetjes vaak minder goed zullen presteren als eigen replica's..want die kun je natuurlijk zo upgraden als jij wil.

B&A heeft een heel leuk team en je zult je vast vermaken. Je krijgt vooraf alle informatie die je nodig hebt en kan alles vragen.

Je checkt in met je formulieren bij de ingang, de keet net na de sloot. hierna kun je het algemene terrein op en kun je je setje ophalen bij het magazijn. Hoe eerder je bent hoe beter, want er staat meestal een redelijke rij bij de huursetjes.

Daarna kun je je rustig omkleden, en tegen die tijd sta je al tegen jan en allemaal te ouwehoeren :smile:

Mensen met eigen replica's zullen daarna door de chrono moeten ( of eerst de chrono en dan omkleden ) , afaik hoeven huursetjes niet door de chrono.

Na het omkleden kun je je magazijnen gaan vullen, en deze op het kleine schietbaantje buiten de safety weer leegknallen om te checken of alles naar behoren werkt.

In de safety altijd je magazijnen eruit, replica op safe, check voordat je van de schietbaan komt of er echt niets meer in zit, dus nog even paar keer schieten als je magazijn er uit is.. ( !En altijd een bril op buiten de safety!)

TLDR ;

Lol hebben, en netjes luisteren naar de organisatie ( welke heel tof is )

Edit : Wat ik je graag mee wil geven, is dat elke skirm echt anders kan zijn. Sommige leuker, sommige wat minder leuk,..pin je dus niet vast op je 1e ervaring :smiley:

En neem iig een paar goede schoenen mee want het zal nog flink modderig zijn.
Voor 60 euro koop je een paar kisten bij de dump en deze heb je echt nodig.
Verder: veel plezier! Mijn eerste skirm was ook op B&A en het was geweldig.
Oja, en de dag erna heb je spierpijn in elke bil- en beenspier die je rijk bent xD

@Kryx ,
Welkom hier,
idd goede schoen zyn erg belanryk,en by B & A, is het regelmatig drassig en modderig,je voelt je dan een zuignap,hihi,
Laat alles over je heenkomen,en ben niet te verlegen om dingen te vragen,schaam je je er niet voor ( dit doe ik ook nog steeds ),
Ze hebben er leuke missies,en verschillend,het terrein is best groot en verschillend,
ben niet bang on BB's te happen,
en wat hieboven gezegd werd,iedere skirm is anders en ervaar je ook anders,hangt ook van de groep af,en of er cheaters zyn enz
heel veel fun 2de paasdag

Dankjewel allemaal voor de goeie tips. Ik laat het morgen weten hoe ik het vond en als ik hier me volledige hobby van wilt maken. Heb er zin in!!!!

Heel veel plezier alvast. Helaas regent het momenteel in Lelystad.
Draag goeie schoenen, en bereid je voor op een modderpoel.

Het was geweldig!!!! Ze hadden code geel afgegeven, maar dat hebben wij niks van meegekregen. Ik kwam daar aan even een praatje gemaakt met wat gasten, toen maar eens me huur kit opgehaald en omgekleed. Het eerste spel was Eggswar. De 100 mensen doe meededen werden verdeeld in groepen van 4. Elk team moeste zijn ei proberen te beschermen en proberen die van de andere teams af te pakken. En toen begon het. De adreline die je krijgt als je mensen in een zwaar vuur gevecht toch te pakken krijgt, of dat je verstopt in de bosjes en achter ze komt en dan ze 1 voor 1 allemaal neer schiet. Echt geweldig!!!! We hebben de dag afgesloten met TD 50 v 50. We hadden al snel de andere team uitgeschakeld. Ik vond het geweldig, toen in thuis kwam heb ik maar gelijk me NABV pas aangevraagd. Mensen jullie hebben er weer een nieuwe lid erbij.

Klinkt goed man! Zo te horen heb je dan nog niet eens de meest epische missies gehad met een realistische structuur en verhaallijn. Dat wordt alleen nog maar vetter ^_^

Goed om te horen dat het zo goed bevallen is, ook geinig dat ze het in de sfeer van pasen hebben gedaan. En we zullen alvast maar zeggen: welkom bij de club!