Effe voorstellen

Exodus

New Member
29 apr 2015
1
0
Trophies
1
Hallo daar,


Mijn naam is Niels, 27 jaar oud en woon in Almere, en mijn bijnaam is Exodus, iets wat ik heb overgehouden vanuit Battlefield 1942. Na lange tijd filmpjes kijken op de webs, website's van onder naar boven doorzocht op gear heb ik nu een kleine 2 weken mijn NABV pas en onlangs mijn eerste replica aangeschaft, een Bolt B4A1 Sopmod shorty. Daarnaast ben ik nog druk op zoek naar spullen om mijn gearset af te maken.


http://www.bolt.tw/images/products/SHORTY/shorty_05.jpg


In mijn dagelijkse leven ben ik werkzaam bij Tele2 als network engineer waar ik werk aan het fiber netwerk. Daarnaast besteed ik mijn vrije tijd op dit moment veel met games, film's, muziek en de sportschool, maar dat wil ik veranderen met een buitendeurse activiteit, en laat nou net airsoft zich introduceren.


Ik heb 3 keer mogen skirmen als introduceé met een collega van mij bij RSL airsoft te Assendelft, de sfeer was zeer gemoedelijk, relaxed en ik heb in lange tijd het niet zo naar mijn zin gehad.


Tot op het slagveld!


 


 


 


 
 
Welkom bij deze te gekke sport.


Nette replica heb je. Blijft wel gaaf met die recoil.


Tot op het slagveld!
 
Welkom inderdaad.


Wat je zegt, sfeer is over t algemeen heel relaxed (ook naar onbekende)! En we zien je vast een x op een skirm..
 
Welkom in deze geweldige tak van sport en op dit forum.


Verstandig om als eerste replica voor een M4 afgeleide te kiezen.


Daar is zeer veel aan accessoires voor te vinden.
 
Hallo Niels!
Welkom op.dit forum en misschien zien we elkaar nog wel eens in Lelystad!
 
 Hallo Exodus! Ook hartelijk welkom van mij :)


Groet,


 


Strelok
 
Hey Exodus welkom in de airsoft wereld en weer iemand uit Almere, kom ik zelf ook vandaan.Tot ziens op een van de skirms.
 
Hey die @Exodus,


welkomop dit te gekke forum,en super-club,


Myn mannetje ( Vladimir )  en ik hebben zelf een paar keer by RSL gespeeld,en nhet is er idd relaxed,en ook niet te ver ryden,


Airsoft is een zeer verslavende sport,maar erg leuk,


Ik hoop je snel een keer tegen te komen in het veld,dit weekend zyn wy by Veluwe Airsoft te spotten  ( zondag 10 mei )
 
Welkom Exodus! 


Leuke replica keuze! Wat voor kleuren camouflage komen daarbij? 


RSL ben ik zelf nog niet geweest, maar de sfeer is idd op de meeste airsoft skirms eigenlijk wel top! 
 
Hoi Jan,


Heb 2 set's, eentje is woodland wat door Korps Mariniers gebruikt wordt, had ik goedkoop bij de dump voor op de kop weten te tikken, maar heb nu ook een Mutlicam setje erbij gehaald, daar wil ik wat meer gebruikt van gaan maken.