EINDELIJK BEGINNEN MET AIRSOFTEN....!!!!

5 sep 2014
10
0
Trophies
1
Hallo allemaal,

Eindelijk naar drukte weer rust, dus nu tijd voor een hobby die ik al jaren wilde gaan doen.

Heb van de week mijn NABV pas aangevraagd, dus nu wachten.

hoop gauw aan de slag te gaan in het veld.... :P

Ik heb mij zelf al eens voorgesteld, dus sommige kennen mij al. :)

Bij deze hoop ik jullie weer snel te zien op skirms.

M.v.g. Justin van egdom

Welkom terug Justin,

Fijn dat je weer tijd hebt gevonden voor deze heerlijk sport.

Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Dank je manders... Gelukkig wel... heb er erg naar uit gekeken...
En ik kom uit veenendaal.

Van de week mijn vog aangevraagd... nu wachten tot de papieren binnen zijn, en dan opsturen naar nabv en dan hoop ik snel mijn nabv pas binnen krijg....

Yesssss... mijn vog is binnen.... maandag gelijk opsturen naar nabv... en hopen dat mijn pas snel klaar is.... kan ik eindelijk mijn replica kopen....

Je zult als het goed is zaterdag je NABV-pas ontvangen. Ze worden vrijdag gemaakt én gelijk verzonden namelijk. Weet je al wat voor replica('s) je wilt gaan aanschaffen?

Hallo John... ik hoop het..... voor een aeg ben ik nog niet uit. Maar voor een sniper replica wil ik de well mb4411a aanschaffen.

Pfffff... Ja eindelijk jan... ik hoop snel mijn nabv pas binnen te krijgen.. Dus ff afwachten dus...
Maar we zullen elkaar wel snel treffen op het veld... :)

Hey Justin, Van harte met de geboorte van je nieuwe hobby. En super dat je dit forum heb uit gezocht om de tijd op te vullen dat je niet in het veld kan staan. Airsoft achter de computer is wel een hele dure hobby. De rest valt wel mee. Have fun!

Hahahahaha... Dank je motorordonhans gaat zeker lukken... Hoop snel mijn nabv pas binnen krijg... dan kan het echte veld werk beginnen.... en misschien tot ziens op het veld...

Ik speel vaak in Assendelft of lelystad. (Tip)Ik neem mijn spullen wel mee op weekendjes weg. Op deze wijze kun je locaties proberen, daar waar je normaal nooit komt. Vaak mag je de spullen wel een paar dagen veilig onder brengen bij de organisatie. Iedereen tevreden