Eisen van VOG

Aanvraag VOG voor real steel is eenmalig, maar vergeet daarnaast niet de eigen verklaring C-4 en C-5 voor aanvraag verlof of verlenging verlof niet. Bij iedere jaarlijkse verlenging van je verlof tot voorhanden hebben van vuurwapens dien je een getekend en gestempeld schietregister te overleggen en een ingevulde verklaring C4/C5 welke je geestelijke gesteldheid moet vaststellen (om Sander's woorden te gebruiken dat is echt bs; alsof iemand die kwaad wil dat naar waarheid zou invullen. Maar ja, we hebben het ermee te doen).

Ik ben wel benieuwd naar het volgende...

Voor de aanvraag van de VOG staat standaard 2 tot 4 weken. Nu mijn vraag binnen welke tijd hadden jullie de VOG ongeveer binnen?

Zeker minder als 2 weken. Als ik me het goed herinner waren het een paar luttele dagen. Ook de pas had ik echt binnen no-time op de mat liggen. Maar volgens mij kan het best wel verschillen per persoon hoe snel iets aankomt. Van anderen heb ik weer anders gehoord.

• Leuk
Waarderingen: kevinz033
Ik had mijn VOG met een week ofzo. Ik heb iig niet de voorgeschreven tijd hoeven wachten.

Misschien dat er ook wel verschil in zit als je hem recentelijk al eerder aan hebt moeten vragen voor sollicitaties bijvoorbeeld. Echter ga ik dit nu ook zelf weer ondervinden met mijn aanvraag.

• Leuk
Waarderingen: kevinz033