En de volgende!

Sir MadJack

Well-Known Member
1 jul 2018
93
35
Trophies
5
Hallo beste mensen,

Mijn naam is Roy en na een aantal skirms meegemaakt te hebben nu eindelijk besloten om een lidmaatschap aan te vragen samen met een vriend. Ik ben me nog aan het oriënteren op de replicas en evenementen en mijn gevoel is dat ik hier zomaar op de goede plek kan zijn.

Zo wil ik graag uitvinden wat jullie bevindingen zijn van de CYMA M14. Ik wil graag een rifle achtige replica en op verschillende sites komt deze replica goed uit de bus. Is het inderdaad een prima replica of hebben jullie andere tips? Wil graag gezien het mijn eerste replica (en airsoftervaring) is onder de 200 euro blijven.

Ik hoor graag van jullie.

Roy

Welkom!
N vriend van mij heeft de cm032,(een M14EBR) en die schiet otb gewoon goed.

Welkom welkom. Ik heb zelf geen ervaringen met de m14 modellen

Welkom.

Teamgenoot van mij had er ook een. Gebruikte deze als backup voor zijn 2 m4 replicas. Liep vaker met de M14 te spelen dan met zijn M4's aangezien de M14 het altijd deed.

Dat klinkt al goed. En heeft iemand toevallig ook ervaring met de socom versie? Ben benieuwd of er ook echt verschil zit in de range. Anders kan de socom versie ook interessant zijn, aangezien deze praktischer is in kleine ruimtes.

Welkom!

Range zal met het budget wat je opgeeft op elke replica gelijk zijn. Ga je richting de duurdere modellen zal de range beter zijn uit de doos. Je kan je bucking en nub vervangen voor extra range, erg makkelijk zelf te doen ;)

Welkom op het forum! Ik heb weinig meer toe te voegen, dus ik sluit me graag aan wat de rest al heeft gezegd.

Welkom!

Range zal met het budget wat je opgeeft op elke replica gelijk zijn. Ga je richting de duurdere modellen zal de range beter zijn uit de doos. Je kan je bucking en nub vervangen voor extra range, erg makkelijk zelf te doen ;)