En nog weer iemand..

MrStrux

New Member
14 dec 2015
1
0
Trophies
1
Beste Airsofters,

Ik ben MrStrux uit het altijd zonovergoten en oh zo pittoreske Twente en sinds kort zeer geintresseerd in airsoft, helaas zelf nog niet mogen doen maar zeer zeker van plan om aan een skirm mee te doen, en als dat bevalt gelijk mijn 'basis' gear kopen en gaan!! Ik ben voornamelijk hier op het forum om veel kennis op te doen zodat ik zsm kan beginnen met airsoft!

Wat ik eventueel al wel weet, is dat, mocht ik echt aan airsoft beginnen, is dat ik graag de Specna Arms SA-A01 wil aanschaffen, na onderzoek lijkt mij dit een prima beginners wapen, hebben jullie evt nog tips voor dit wapen of welke ik beter kan kopen?

Groet,

MrStrux!

Hoi!

welkom bij airsoft en het forum.

Ten eerste: regel eerst je pasje (of course), anders mag je niks kopen!

Ten tweede: de SA-A01 is al gereviewed door Jan, hopelijk heb je er wat aan.

http://www.airsoftclubnederland.nl/specna-arms-sa-a01-review/

Ik weet zeker dat je net als iedereen hier het virus gauw te pakken krijgt. Have fun, and see you on the field ;)

Da Fencer

Hallo @MrStrux, 

Welkom op dit forum, probeer ff in acht te nemen dat we hier niet praten over wapens maar over replica's, AA's of apparaten. 

Verder wens ik je veel plezier met deze sport.

Gr Paul

Welkom op het forum. Mijn advies probeer eerst eens een paar keer te gaan skirmen als intro bij een organisatie. Verder veel plezier met deze mooie hobby

Hoi
niet aan beginnen,
je raakt verslaafd net zoals ik
welkom op dit leuke en gezellige forum

Welkom Strux! 

Tof dat je wilt beginnen met deze te gekke sport! Zoals Fencer zegt, heb ik de SA-A01. (thanks Fencer!) Prima ding, al is het wat geluk hebben of alles out of the box werkt. Hier hoor je nog wel eens wisselende verhalen over. Meestal is Specna Arms gewoon prima. 

Weet je al wat voor soort gear je wilt? 

En wat Paul zegt, replica's is het te gebruiken woord. Wapens zijn dingen die hard knallen en pijn doen!