En ook ik zal me maar even voorstellen.

Da Fencer

Well-Known Member
26 apr 2015
97
66
Trophies
6
Hoi!


 


Ik ben Bas, 21 jaar, kom uit Zutphen, studeer in Amsterdam, nick al jaren Da Fencer maar wie weet wat er nog komt. Ik interesseer me al minstens zeven maanden voor Airsoft en heb op 25 april voor het eerst meegedaan, en ik moet zeggen; props! Ik vond het vetter dan ik me had voorgesteld.


 


Daarmee heb ik ook besloten zelf te beginnen. Natuurlijk begin je met een VOG en een pas; maar daarna.. ik zie na zeven maanden rondneuzen nog steeds door de bomen het bos niet. CADPAT, MARPAT, Multicam Tropic, mn oude Dutch DPM... een M4, een M16, M14, een AUG of MP5, een M9, een G18... vesten schoenen maskers/gear.


 


Dus, wie heeft er ervaringen, wie woont er in de buurt en wie heeft er tips?


 


Groeten,


Bas
 
Hoi Bas, leuk dat je de introdag geweldig vond en net als vele hier het virus hebt te pakken. Ja wat is je budget zullen vele van ons vragen want dat bepaald een groot gedeelte van je gear. Zelf ben ik begonnen met mijn eigen vertrouwde dpm outfit en veiligheidsbril en toen langzaam wat spullen erbij te verzamelen zoals een tactvest, camelbag, AEG, side-arm, Holsters, Extra accu`s extra magazijnen.


 


Dus wat ik al zei het budget bepaald alles. veel plezier op het forum.


 


Mvg Arjan
 
Hoi Bas, leuk dat je de introdag geweldig vond en net als vele hier het virus hebt te pakken. Ja wat is je budget zullen vele van ons vragen want dat bepaald een groot gedeelte van je gear. Zelf ben ik begonnen met mijn eigen vertrouwde dpm outfit en veiligheidsbril en toen langzaam wat spullen erbij te verzamelen zoals een tactvest, camelbag, AEG, side-arm, Holsters, Extra accu`s extra magazijnen.


 


Dus wat ik al zei het budget bepaald alles. veel plezier op het forum.


 


Mvg Arjan

Thanks! Het budget is inderdaad bepalend, doch ook waarom ik een beetje met dit vraagstuk zit.. alle opties zitten ongeveer in dezelfde prijsklasse, en mijn budget groeit met ongeveer 150 per maand. 


 


Mvg,


Bas 
 
Hoi Bas, Ik zou dan beginnen met de basis dingen een AEG veiligheidsbril en oude dpm teneu.ik zou dan vandaar uit verder uitbouwen. Je kan dan te minste al gaan airsoften.


 


Mvg Arjan
 
Hey Bas aller eerst welkom in de airsoft wereld. Inderdaad is je butget bepalend zoals Arjan al zegt, maar voor de rest moet je gewoon een AA nemen die je leuk vind en waar je ook goed mee om kunt gaan(formaat,gewicht e.d).Ik zou alleen geen sniper nemen om mee te beginnen.Wat betreft de camo zou ik gewoon nemen wat je mooi vind, of je moet een team op het oog hebben die een bepaalde camo gebruikt. Het aller belangrijkste is dat je plezier hebt in de airsoft sport en gewoon veel vragen stellen aan andere airsofters.


Groetjes BadRabbit