ERVAREN Snipers/DMR's GEZOCHT!

• Onderwerp starter Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum Startdatum
@Roelof wat betreft een scope. Waar moet ik op letten en wat raad je aan?

Of is deze prima die je erbij krijgt?

http://airsoftpro.cz/eshop/product_info.php?products_id=3697

Hey Jules ik zou als ik jou was ook hier eens een kijkje nemen

http://www.airsoftsniperforum.com/42-maruzen-rifles/6465-advanced-l96-sniper-upgrade-guide.html

Sowieso staat dit forum vol met interessante weetjes en nuttig materiaal wat je ongetwijfeld in je zoek tocht zou kunnen helpen.

@Sander denk dat ik voor de JG Bar-10 Pro Sniper versie ga, heeft een langere barrel.

Of denk je dat de G-Spec versie prima is als ik de silencer erop laat en daardoor de innerbarrel verleng? 

Innerbarrel lengte

Pro Sniper: 435 mm

G-Spec:303 mm zonder extension van de silencer

Persoonlijk zou ik dan voor de pro sniper gaan.
Ik ben niet zo van een barrel verlengen met een silencer. Wel als je een langere inner barrel pakt en daar een silencer overheen schuift om hem te bedekken / beschermen.

@sander ja dat bedoel ik. Dat ik dan de innerbarrel verleng door die silencer erover te schuiven? Of denk je dat ik dan alsnog fout ga met de aankoop van de G-Spec?

@Sander

Nee dat snap ik. Ik zou hem ook niet verkopen hahaha. Wat ik bedoelde ik het overnemen van de specs die je op dit moment gebruikt.

@jules.cornelissen

De scope maakt niet zoveel uit. Als je er maar 1 koopt die vanzichzelf niet te ver inzoomt dus bijvoorbeeld x3 als minimale zoom is prima.

De BAR-10 is be best kloon van de VSR-10 en ook nog eens goedkoop. Als je de pro sniper koopt, hoedf je er ook nog eens geen extra ris rail bij te kopen. Wat wel met bij een Tokio Marui pro sniper moet.

Ik ben het met een aantal van de bovenstaande reacties niet helemaal eens.. ik zal proberen zo duidelijk mogelijk te zijn.. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met Airsoft en heb daar gespeelt met een Specna Arms (AEG). Tevreden met de replica besloot ik uiteindelijk ook te gaan voor die specna arms AEG ipv een sniper. Na een half jaar en 6 skirms verder heb ik een WELL MB03 gekocht (soort VSR10). Na een uur gespeeld te hebben heb ik hem aan de kant gegooit want ik schoot werkelijk niets raak.

Thuis meteen alle upgrades ervoor gekocht en werkelijk alles vervangen wat erin zat. was totaal ongeveer 220 euro kwijt (incl replica en alles van airsoftpro.cz)&nbsp;wat ik niet veel vind zoals hierboven genoemd word. Als je een AEG koopt ben je ook zo rond de 200 kwijt... Ik schiet op dit moment ook 80 meter accuraat en heb eigenlijk spijt dat ik me heb laten omlullen naar een AEG. Dit is natuurlijk helemaal persoonlijk! Het kan zijn dat dit voor jou uiteindelijk niet zo is..</p>

Probeer je gevoel te volgen en speel wat jij leuk vind!
Zie bijgaand hoe ik er nu bij loop...(A)
w1entv.jpg

rvvbz9.jpg

Dat is bij jou misschien het geval geweest. Maar feit blijft dat 95% als sniper wil beginnen, er vervolgens niks van bakt omdat ze het spel niet begrijpen. Uiteindelijk hun hele uitrusting te koop aanbieden op een verkoop site.

Maar uiteraard is het ieders eigen keuze wat hij of zij doet.