Ervaring met MODIFY M4 Complete Upgraded V2 GearBox (Speed) ?

Rinaldo netten

New Member
5 dec 2016
4
1
Trophies
3
Beste mensen,

Ik heb vorige week de MODIFY M4 Complete Upgraded V2 GearBox (Speed) besteld en deze komt een deze dagen binnen, nu ben ik opzoek gegaan naar reviews en ervaringen met deze gearbox, maar heb helaas nog niks kunnen vinden.

Graag zou ik jullie ervaringen en meningen over deze gearbox willen weten.

Ook zou ik graag willen weten of deze gearbox al geshimt uit de doos komt, en wat er verder nog mogelijk is/aangeraden wordt verder hieraan te upgraden. Zoals compatible pistons, pistonheads, gears etc.

Excuses als ik wat overkom als een noob, want op het technische gebied van airsoft ben ik ook nog echt een beginneling, echter ga ik geen uitdaging uit de weg en wil graag alles leren wat er te leren valt !

Alvast bedankt voor de moeite !

Als je 200 euro uitgeeft aan een gearbox zou je toch moeten verwachten er niks meer aan te doen, het is zowieso een veel te duur item, als je losse onderdelen haalt en deze in je huidige gearbox installeert ben je makkelijk voor 60-80 euro klaar en heb je exact dezelfde performance als het niet beter is.

Iig de gears zitten in een speciale omhulzing waarmee je met een tool van modify zelf de gears zo kan afstellen dat ze optimaal lopen.

Als je 200 euro uitgeeft aan een gearbox zou je toch moeten verwachten er niks meer aan te doen, het is zowieso een veel te duur item, als je losse onderdelen haalt en deze in je huidige gearbox installeert ben je makkelijk voor 60-80 euro klaar en heb je exact dezelfde performance als het niet beter is.

Iig de gears zitten in een speciale omhulzing waarmee je met een tool van modify zelf de gears zo kan afstellen dat ze optimaal lopen.
Dit. ik zou hem terugsturen en upgrade parts voor je gb kopen zoals gears piston. heel de meuk ben je de helft kwijt. mocht er onverhoopt toch iets stuk gaan wat je moet vervangen ben je altijd goedkoper uit. ookal is het de shell die het begeeft!

Plus nog eens het feit om je gears goed af te stellen in relatie tot meshing van de gears moet je nog eens een speciale tool kopen van modify :|. Ik snap het vanuit modify waarom ze het doen maar het is wel enigzins overpriced to the max daardoor. Zelfs al koop je de onderdelen en laat je het een winkel erin zetten zelfs dan ben je nog goedkoper uit.

En het lijkt mij ook handiger om EERST informatie in te winnen over hetgene wat je aandacht trekt en DAN pas te bestellen :p